poniedziałek, 4 listopada 2013

A gdyby tak...

                                                
                                                   
                                                       cofnac wskazowki  starego zegara...



                                                           By moc znalezc sie i tu:
 

 




 






                                                                         I tam...





 







                                                            Chyba sie nam nie udalo...


             Zdjecia zrobilismy podczas podrozy na zachod Francji-w okolicach La Rochelle i Talmont:)
                                          
                                                   Oraz troche inna strona swiata- Kreta;)


32 komentarze:

  1. Pięknie, to zdjęcie z chabrami i morzem jest fantastyczne, akurat na dzisiejszą pogodę :) Zegarów jednak bym nie ruszała, pamiętasz "Godzinę pąsowej róży"?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Talibra,alez mnie wyczulas:))Tytul mial tak brzmiec, Godzina..itd. Ale pomyslalam, ze napisany bez polskiej czcionki bedzie smieszny, a nie tajemniczy;) Zdjecie z chabrami tez bardzo lubie:) Sciskam:)

      Usuń
    2. No to i mnie te chabry zauroczyły, w dodatku niemal na plaży. Tego mi trzeba było dzisiaj.
      Buziaki.
      Kreta piękna, byłam też kiedyś.
      Buziaki

      Usuń
  2. Ach te malwy....Zdjecie nr 4- kradnę! Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze że jest internet do niektórych miejsc możemy dotrzeć siedząc na krześle:))))))czasu nie cofnie niestety musi nam wystarczyć to co jest:)))śliczne zdjęcia:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, kiedys musiala mi wystarczyc ksiazka ze zdjeciami, zaczytywalam sie Fiedlerem..A w jego ksiazkach dominowaly czarno-biale fotografie. A teraz...jeden klik i podziwiamy kolorowy kraniec ziemi:))

      Usuń
  4. I to kocham w zdjęciach w pewnym sensie cofamy czas :) Ja wciąż żyję Chorwacją z zeszłego lata bo w tym roku nie mogłam wyjechać. I też chętnie cofnęłabym czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez uwielbiam ogladac zdjecia i choc na chwilke cofnac sie w czasie..A w Chorwacji, jeszcze nie bylam..

      Usuń
  5. Ja też pomyślałam o "Godzinie pąsowej róży". Czy chciałabym cofnąć czas? Czasem tak, myślę co mogłabym naprawić, ale może narozrabiałabym jeszcze gorzej? Niech już lepiej płynie w jednym kierunku - do przodu, tylko trochę wolniej ;) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bosko i tyle, a za oknem plucha i wichura :-(
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to tak, jak u nas;) Chyba dlatego mnie wzielo na cieple wspominki;) Sciskam:)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia a szczególnie z Krety. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia przepiękne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. We Francji nie byłam, muszę to nadrobić :) ale Grecja - Kreta, Rodos mają niepowtarzalny klimat :) Przenieść się tam chociaż na jeden dzień jak za dotknięciem magicznej różdżki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Francja nas nieustannie zadziwia, warto ja uwzglednic w planach wakacyjnych:)) Serdecznosci:)

      Usuń
  10. Jak to dobrze, że cofnęłaś zegar i pokazałaś te cudowne letnie zdjęcia z pięknych miejsc. Jestem czwartym zdjęciem zachwycona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Giga, biegne zaraz do Ciebie, bo zerknelam tylko, a juz czuje, ze lubimy podobne klimaty;)

      Usuń
  11. W okolicach La Rochelle byłam, ale jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale bylas:)) Niewielu moich znajomych zna ten zakatek Francji, to jednak bardzo daleko.
      I jesli juz to najczesciej wybieraja Prowansje, choc dla mnie La Rochelle, Ile de Re-piekniejsze:)

      Usuń
  12. Jeśli masz ochotę to popatrz , gdzie byłam między innym we Francji ostatnio:
    http://giga-wszystkooogrodnictwie.blogspot.com/2013/10/jeszcze-z-wakacji-i-wreszcie.html
    http://giga-wszystkooogrodnictwie.blogspot.com/2013/05/byam-we.html
    http://giga-wszystkooogrodnictwie.blogspot.com/2011/09/wakacje-wakacje-i-po-wakacjach.html
    http://giga-wszystkooogrodnictwie.blogspot.com/2013/05/byam-we.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Zamiast ostatniego linku w poprzedni komentarzu miało być to:
    http://giga-wszystkooogrodnictwie.blogspot.com/2011/09/jeszcze-cos-ciekawego-z-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne miejsca i tyle słońca nam pokazałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko dziekuje, u nas sazo-buro, to chociaz zdjecia sloneczne;))

      Usuń
  15. ....widoki piękne, ale chyba najbardziej zachwyciły mnie kwieciste łąki...Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubie takie rozsiane, dzikie kwiaty:)) Mam jeszcze podobne zdjecia z innych miejsc, nie moge sie oprzec urokowi ukwieconych lak:))

      Usuń