niedziela, 15 czerwca 2014

Dyzio-marzyciel

                                    
                                              Wieczorne niebo , które przedwczoraj zgotowało nam
                                           wyjątkowy spektakl, nastroiło mnie , trochę , jak Dyzia;)
                                                              Zmontowałam więc taki obrazek:)
 
  Położył się Dyzio na łące,
Przygląda się niebu błękitnemu
I marzy:
"Jaka szkoda, że te obłoczki płynące
Nie są z waniliowego kremu...
A te różowe -
Że to nie lody malinowe...
A te złociste, pierzaste -
Że to nie stosy ciastek...
I szkoda, że całe niebo
Nie jest z tortu czekoladowego...
Jaki piękny byłby wtedy świat!
Leżałbym sobie, jak leżę,
Na tej murawie świeżej,
Wyciągnąłbym tylko rękę
I jadł... i jadł... i jadł..."


 





 

















 Słodkiego popołudnia:)

65 komentarzy:

  1. Ojacie, ale niebo! Nieczęsto zdarza się aż tak! Piękne! I ciasteczka/bonbony piękne, a ile w nich barwników!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stalam z opadnieta szczeka normalnie, obserwujac te gre kolorow. Zaraz potem przyszlo ochlodzenie, stad te kolorki:)
      Hanus, a wiesz, ze te makaroniki, to one sa wlasciwie barwione naturalnie?:)

      Usuń
    2. Oooo, to zwracam honor piekarzowi!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mniam, zwlaszcza, ze wyjelam z pieca, iasto malinowe z budyniowa pianka;)

      Usuń
    2. Oj a ja właśnie wcinam tylko lody waniliowe z truskawkami ale to chyba też mniam! ;) Smacznego Kasiu!

      Usuń
    3. Poproszę przepisik na malinowe z pianką budyniową !

      Usuń
    4. Skoro z truskawkami-to na pewno:)

      Usuń
    5. Ewa, przepis z bloga Moje wypieki;
      http://www.mojewypieki.com/przepis/kruche-ciasto-z-malinami-i-lekka-budyniowa-pianka
      U mnie sie ciasto zalapalo do zdjecia.(poprzednim razem).Jest w kuchennej zakladce.
      Najbardziej smakuje dzieciom:)

      Usuń
  3. Jakie świetne obłoczki na tym drugim zdjęciu, magia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam chmury i gapienie się w niebo. Ty Kasiu wiesz, dlaczego.
    Często je fotografuję, może kiedyś pokażę.
    Cudowne jest Twoje niebo o zachodzie słońca. A obłoczki jak baranki na niebie…jeszcze słodsze niż te kolorowe ciacha
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem. Cos Ci musze powiedziec, koniecznie!
      Usciski Dorotko;)

      Usuń
  5. Mnie też się często ten wierszyk z dzieciństwa przypomina, zwłaszcza latem, kiedy leżę na łące albo w hamaku. A wieczorny spektakl na niebie był rzeczywiście imponujący :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia, wlasnie tak, lato, pozycja horyzontalana i Dyzio przychodzi na mysl;)
      Buziole!

      Usuń
  6. No i zrobiło mi się głodno. Do tego stopnia, że to piękne niebo skojarzyło mi się tak, jak Dyziowi, właśnie z malinami i czekoladą. Idę sobie lodów nałożyć i bezczelnie (pod wpływem posta) je zjeść:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, ze ja zawsze tak mialam, przy lekturze tego wierszyka.To jest sugestywnie naposane..Miszczostwo;)

      Usuń
  7. To niebo to prawdziwy spektakl. Takie widoki można oglądać sporadycznie.
    Na widok makaroników zassało mnie w żołądku. Idę do ogrodu urwać trochę truskawek.
    Słodkości są na kłódkę zamknięte.
    W piątek również niebo podziwiałam i zrobiłam kilka zdjęć. Przeważały złote barwy.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusiu, ogrodkowe truskawki, najlepsze co byc moze!

      Usuń
  8. Ale czarodziejskie niebo... U nas takie czerwone to przed halnym często się trafia. Makaroniki kuszące:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz. Dzis wiatr, ze glowe urywa, a tuz po tym zachodzie, takie zimne powietrze przyszlo, brr.

      Usuń
  9. Sempre belle foto da te :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite niebo w wielu odsłonach. A pysznościami kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia zrobiłaś:)))ja bardzo często gapię się w niebo:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he ja tez. Rozgwiezdzone -chyba najpiekniejsze, prawda? Serdecznosci;)

      Usuń
  12. Niebo potrafi być piękne. I te kolory. I puchatość :) Jakoś tak ze trzy lata temu robiłam zdjęcia niebu z mego okna. Czasem jest obłędne. Kosmos :)
    A w tych słoikach, to slawetne makaroniki fhansuskie ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jako dziecko byłam takim Dyziem. Chciałam dotknąć i spróbować chmury albo chociaż polatać na niej:) Zdjęcia nieba przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia. A te chmury na pewno pyszne jak te ciacha :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzenia nie kosztują , a jak wspaniale pomagają , uskrzydlają i osobiści uwielbiam od czasu do czasu leżeć na leżaku i patrzeć w chmury są tak odległe , tajemnicze i piękne , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys, dawno temu, kiedy bylo mi bardzo zle, moj przyjaciel , nauczyl mnie patrzec w niebo. Pozdrawiam goraco;)

      Usuń
  16. Czasem człowiek jeździ za pięknem a czasem piękno samo do niego przychodzi :)))
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Też jadłabym tak. Makarony widzę we wszystkich smakach i kolorach. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy makaronikach, to mi tylko slepka lataly, ktorego by tu wybrac;)

      Usuń
  18. Bajeczne widoki! A taki słój z makaronikami to chciałoby się ukraść z Twojego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprocz makaronikow, byly jeszcze nugaty.Z nadmiaru dobroci, oszalec mozna;)

      Usuń
  19. So lovely and a great magical skies, glorious images.
    Good new week of Marit.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite jest to Twoje niebo, szczególnie na drugiej fotografii:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też lubie fotografować niebo, czasami układ chmur jest tak niesamowity i trwa zaledwie kilka sekund, że rzucam wszystko i lece pstryknąć fotke. A ten piękny kwiat na pierwszym zdjęciu to? Wygląda bajecznie. I te ciasteczka - oszaleć można :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka, Ty przepiekne zdjecia robisz! Musze do Ciebie wpasc na dluzej:)
      Kwiatek-malwa. Pelno ich bylo w Talmont...

      Usuń
  22. To się Dyzio rozmarzył ;) Czasami i tak trzeba przystanąć i pomarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też bym mogła jeść i jeść i jeść...Niebo to jeden z moich ulubionych obiektów fotograficznych, czasami jestem świadkiem takich spektakli że ho ho :)

    OdpowiedzUsuń
  24. What a beautiful skylines,and I love the sweets at the end.

    OdpowiedzUsuń
  25. Amazing Pics! I associate a lot of things in nature flavored food! My friends noticed that define colors by connecting them with food. Thanks for the smiles!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bety , why not?;)) Thank's for your visit:)
      Regards:)

      Usuń
  26. W wolnej chwili zapraszam do wspólnego śpiewania - będzie łatwo, bo są słowa:)
    https://www.youtube.com/watch?v=nso6Vhg0p9k

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia a niebo niesamowite:) Ja też uwielbiam patrzeć w niebo i zawsze mnie zachwyca jak różne i niesamowite spektakle można na nim podziwiać:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja droga ujęcie pierwsze drugie i ostatnie mnie powaliło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń