środa, 11 grudnia 2013

Krochmale;)

                     Nie, nie mam jeszcze dosc..naprawde wzielam sie za krochmalenie.
         Pomysl sciagnelam z bloga Joasi "Dom i styl", serwetki zakupione za grosze w klamociarni.
                                                   I takie mam sniezne gwiazdki na oknach:)
                                                                       I pekate janioly:)


 
   
A wczoraj o zachodzie slonca..

 

                                                           Ide sobie jeszcze pokrochmalic:)
                                                                        
                                                                         Dobrego dnia !!!

36 komentarzy:

  1. Serwetki ślicznie wyglądają. Kiedyś też tak robiłam.
    Mam nadzieję, Kasiu, że samopoczucie już lepsze, a kąciki ust bez krochmalenia idą ku górze;)
    Przytulam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepsze.Grunt to sie czyms zajac:) Dziekuje Ewuniu i sciskam:)

      Usuń
  2. Super pomysł z krochmaleniem. Serwetki pięknie wyglądają w oknie - pomyślę czy nie ściągnąć od Ciebie :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne serwetki w starym stylu. Lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  4. I kolejny fajny pomysł na ozdobienie okien.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie udekorowałaś okna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widze cos takiego. Niby proste, ale trzeba na to wpasc :)
    Pozdrawiam z biura :( w B.
    Nika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to pomysl innej blogerki, ktora bardzo lubie:))
      Trzymaj sie w tej robocie!
      Buziaki:)

      Usuń
  7. Nie ma to jak sobie człowiek pokrochmali ;) od razu się lepiej czuje! Wiem coś o tym bo ostatnio też krochmaliłam :))) Świetny pomysł z powieszeniem serwetek w oknie. Ja tez się dzisiaj wokół okien kręcę :)
    Bużka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda! Krzywa dobrego samopoczucia wzrosla;) Sciskam Zosiu:)

      Usuń
  8. I like your window decoration. I just have bought some doilies to do the same. Do you use water and sugar? How much sugar do you use?
    Thank you for your visit.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you:)
      I used potato flour, two tablespoon in a half liter of water. This doilies are very stiff;)
      Greetings from Alsace:)

      Usuń
  9. Można jeszcze usztywniać cukrem lub solą. W oknie te koronki stają się bardzo ładną, oryginalną dekoracją świąteczną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie mi kolezanka od robotek, mowila, ze mozna na cukier, choc ja nigdy nie probowalam..
      Dzieki , ze wpadlas Jaskolko:))

      Usuń
  10. Mam dużo takich serwetek i pomysł bardzo mi się podoba ,więc jeśli pozwolisz zgapię :)

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koko, u Ciebie beda piekniej wygladac, zdolniacho!!:)) Sciskam:)

      Usuń
  11. Świetny pomysł!!! efekt znakomity!

    OdpowiedzUsuń
  12. Che leggerezza questi centrini all'uncinetto <3
    Ciao Lieta

    OdpowiedzUsuń
  13. W moim rodzinnym domu pełno było tych serwetek. A potem wyszło że to takie drobnomieszczańskie.
    Minęły lata i znów mi sie podobają. Ba znów są modne

    OdpowiedzUsuń
  14. Brrr, nie cierpię krochmalić! U Ciebie już robi się świątecznie, ja czekam do przyszłego piątku, a potem... uuu sama jeszcze nie wiem co.;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryanko, a to czemu? Fajny ten krochmalik, dobrze dziala na dlonie;) Buziaki:))

      Usuń
  15. Świetny pomysł z tymi serwetkami , szybko , tanio i pięknie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przyszłoby mi do głowy, żeby ozdobić okna serwetkami koronkowymi... jak to cudnie wygląda! Gratuluję pomysłu i zmysłu :)
    Pozdrawiam mgliście,
    A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dziekuje:)) U mnie tez -mglscie, brr. Buziaki:)

      Usuń
  17. C u d o w n i e!!!
    Coraz bardziej zaczynam doceniać serwetki.Powiem Ci, że chyba to sobie od Ciebie odpatrzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorota, a pewnie:)) Niech zyja serwetki:)Pozdrawiam goraco:))

      Usuń
  18. A myślałam, ze tylko ja mama serwetki w oknach, chociaż nie przepadam za krochmaleniem;) Ślicznie! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń