piątek, 2 maja 2014

Ogródkowy fitness

                                                    Ten rodzaj gimnastyki lubię najbardziej.
                                       Skłony, przysiady wykonuje się , nawet tego nie zauważając.
                               I  dopiero wieczorem, moj organizm przypomina mi , że wykonałam
                                                                             kilka ćwiczeń;)
                                                   Popadało mocno i chwasty sobie pofolgowały.
                                                                    Za to inne rośliny -odżyly...
























                                                    Przerwa na kawę, właśnie minęła ;)
                                                                        
                                                                     Dobrego dnia!!

68 komentarzy:

  1. Wiosna w ogrodzie jest napiękniejsza.
    Taka gimnastyka jest bardzo przyjemna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze lapie sie wit. D przy okazji:)
      Pozdrawiam goraco Agnieszko:)

      Usuń
  2. To wcale tak leniwie weekendu nie spędzasz :))
    Irysy .... tak ładnie pachną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi, myslalam, ze bedzie padac i padac, wleze pod kocyk z ksiazka.
      A tu figa;))

      Pachnaaaaa:)

      Usuń
  3. Irysy uwielbiam, ale jeszcze bardziej piwonie. Ta Twoja jest cudna . Moja Babcia kiedyś miała dużo krzaków piwonii, i jak było ciepło, to w całym ogrodzie ich zapach aż drgał. I brzęczenie owadów. Dużo to pracy, ale jaka nagroda ! Dobrego dnia Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona dziwna taka.Jeden rzad platkow i srodeczek zloty;) Mam jeszcze takie puchate, ale na razie, paki -zamkniete.

      I pachnie i brzeczy-kocham to;)
      Serdecznosci:)

      Usuń
  4. Widzę, że piękna pogoda u Ciebie a u u mnie załamanie pogody i 7 stopni w południe :(
    Rinn śpiewała kiedyś - "...gdzie ci mężczyźni...", ja chyba zacznę wołać - no gdzie ta wiosna?!
    Kwiaty równie piękne jak pejzaż za nimi :)
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu, no wlasnie. Niespodzianka z ta zmiana pogody. I nawet cieplo jest. A jak u nas terza jest ladnie to u was za dwa, trzy dni tez bedzie:)
      Sciskam:)

      Usuń
  5. Jakie piękne kwiaty, uwielbiam je :)
    Fajnie jest patrzeć na tak cudowną wiosnę w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie:)) Ocz nie moge nacieszyc. Buziaki:)

      Usuń
  6. Piękne kwiatki masz w ogrodzie ;) I ta słoneczna pogoda... U mnie wilgoć i chłód, niemal jak w Anglii.
    Moja przerwa na herbatę również się kończy. Ale gdy jest taka pogoda jak dziś, nie mam nawet ochoty się ruszać ;)
    Pozdrawiam,
    Lina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lina, milo mi, ze odwiedzilas mego bloga. Slonca zycze! Pozdrawiam cieplo:)

      Usuń
  7. Wszystkie teraz Kasiu szalejemy w ogrodzie. I chociaż dzisiaj futerkowy kubraczek na wyjscie do ogrodu, to patrząc na Twoje roślinki ciepło się robi i odzywa nadzieja, ze niedługo i u nas będzie tak pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka dni temu wrocilam z Warszawy, ktora przywitala nas sloncem i cieplem, a zegnala chlodno i deszczowo. Wiosna na pewno szybko powroci:)
      Beigne zaraz do Ciebie:))
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Super piekne zdjecia kwiatow. I u nas popadalo mocno. Oprocz chwastow mamy tez plage slimakow.
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas tez obrodzilo w slimaki:(. Zezarly mi lubin i naparstice:( Mam nadzieje, ze bocki sobie z nimi poradza.
      Buziaki:)


      Usuń
  9. Kasiu, ty toniesz w kwiatach!!! Dzielna z Ciebie ogrodniczka :-)
    Cudownie masz i ciepło, prawda?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tone:))
      Dorotko, juz nie, pada i zimno;)
      Ale co tam, la vie est belle:)

      Usuń
  10. Pięknie rozkwitłaś Moja Droga;) My jesteśmy dopiero na etapie bzu, ale najważniejsze, że już wiosna.

    OdpowiedzUsuń
  11. No pieknie Ci ten fitness wyszedł:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. A u nas śliczne słońce cały dzień i ciepło. Też się fitnesowałam w ogrodzie- z kosiarką:) Niesamowicie wszystko u Was kwitnie. Irysy? tu dopiero w czerwcu i piwonie tez :) Chabry w białym koszyczku urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wyjatkowa pogoda na poludniu:)
      Nasze rosliny w tym roku zwariowaly, bo wcale nie bylo zimy, a potem mielismy najcieplejszy marzec od stu lat..
      Teraz pogoda znormalniala;)
      Te niebieskie w koszyku, to centaury, ktorych sie pozbywam, bo strasznie ekspansywne..

      Usuń
  13. Love the flowers, love the sunshine, love the way you shoot them.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu, w Twoim ogrodzie jest cudnie.
    Zachwycam się Twoimi wspaniałymi kwiatami.
    Przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ogród i cudowne rośliny:)
    Pozdrawiam majowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justine, w wolnej chwili wpadne do Ciebie:) Serdecznosci:)

      Usuń
  16. Pięknie i kolorowo , sama przyjemność pić kawę w otoczeniu tak cudnych kwiatów. Buziaki !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kto by pomyslal, ze wieczorem tak sie ochlodzi ..
      Sciskam Marysiu:)

      Usuń
  17. U mnie na zmienę pada i jest ładna pogoda:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zimnica dziś okropna, ale i ja porcję fitnessu wykonałam przy malowaniu skrzyń na kwiaty. Ból tylnej części ud gwarantowany :)
    Cudnie się u Ciebie zakwieciło! Słońca zazdroszczę :)
    Pozdrowienia, Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, to przybij piatke, bo ja dzis tez malowalam, podmurowke, po zimie nieladnie sie prezentowala..
      I tez uda czuje;)
      Buziaki:)

      Usuń
  19. Ja na szczęście miałam dzisiaj przerwę w gimnastyce :) A u Ciebie takie piękne słońce i prawie już lato :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystalam z przerwy w opadach..;) Znowu siapi..
      Serdecznosci:)

      Usuń
  20. Ja po takiej gimnastyce muszę 2 dni odpoczywać, zanim znowu się wzemę:) Czyli jednak obejrzałaś drugi raz wiosnę, szczęściaro!;)) Uciekłaś w samą porę przed paskudną pogodą. Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mozemy sie nadziwic, ze znowu sie nam udalo! W 2011 r. bylismy w Polanicy i mielismy piekna pogode, po naszym wyejzdzie spadl snieg..
      Sciskam Kochana:)))

      Usuń
  21. Kawusia w takim miejscu smakuje wyjątkowo:)))Pozdrawiam majowo:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniale móc podziwiać te piękne krzewy [ u mnie jeszcze wszystko w pączkach] wiem jak smakuje kawa w takim miejscu ha ha , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  23. Fiori e foto molto belli, complimenti!!!
    Ciao Lieta

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej jak tu pięknie..;) Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nati-dziekuje:) Milo, ze wpadlas:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  25. Ooo, ja tez dzisiaj miałam taki fittness :-) nakopałam się jak dziki osioł przy sadzeniu kwiatów, a jeszcze chwasty przede mną ... brrrr
    ale kocham to grzebanie w ziemi :-)
    Pięknie u Ciebie kwitnie!
    Uściski i słoneczka!

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi Kaarzyna, thank you for your visit and your sweet message. Yes, I have a collection of them. I fell in love with them as soon as I saw them. Don't you think they are beautiful? I am also your new follower. I was gobsmacked by your photos of spectacular scenaries. Your blog is like a breath of fresh air. Thank you for finding me, otherwise I wouldn't have found you.
    So from which part of Polanc are you? My husband just came back from there.
    Wishing you a happy weekend.

    Blessings,
    Aida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dear Aida, I also have collection of Ceramika Boleslawiec:) Yes, I agree, they are beautiful:)
      Thank you for your kind words:))

      Now, we are living in France, but earlier we have lived in Warsaw.
      When I saw your blog, I thought you were a kindred spirit.:))
      Cheers Aida

      Usuń
  27. Ja po wczorajszych pracach działkowych też czuję, że trochę się namachałam i powyginałam, ale to tylko dla zdrowia, ruch jest wspaniały i nie zaszkodzi przecież.. ;-)) Pięknie u Ciebie, bardzo zadbanie!

    pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na dodatek, rosliny sie odwdzieczaja za ten nasz wysilek:)

      Usuń
  28. Ja również uwielbiam ogrodowy fitness :) Jak tak patrze to widzę że u was wszystko jakoś wcześniej kwitnie... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edyta, w tym roku, wyjatkowo wczesnie...Sedecznosci:)

      Usuń
  29. Kasiu pięknie jest w Twoim ogrodzie,
    wszystko już tak bujnie rozkwitło,
    u nas na takie widoki trzeba jeszcze poczekać
    Też lubię gimnastykę ogrodową ,mimo ,że wieczorem stękam i kwękam :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:))) U nas dzis tez b. zimno. Moze tro i dobrze, bo piwonie musza jeszcze chwilke zaczekac..Tak je lubie..
      Buziaki:))

      Usuń
  30. A mnie deszcz wygnał z warzywnika i wszystko zarasta. Oj, będę miała roboty w przyszłym tygodniu, ale ja lubię tak się zmęczyć.
    Pięknie tam u Ciebie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie zmeczenie, ktore przynosi owoce;) Serdecznosci:))

      Usuń
  31. Jak pięknie i kwitnąco! Kiedy oglądam Twój ogród, to czuję się, jakbym podróżowała w czasie: ja mam to wszystko jeszcze przed sobą, chociaż tak spektakularnie jak u Ciebie to u mnie nie będzie. Na razie tonę w mniszkach ;)

    Pozdrawiam poświątecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mielismy wrazenie, ze cala Polska tonie w mniszkach..I polach rzepaku. Pieknie!!
      Usciski:)))

      Usuń
    2. Tamina-skoro masz tyle mniszka pod nosem,to proponuję zrobić sobie miód z tych kwiatów :)

      Usuń
    3. Tarnina-miało być ;p

      Usuń
  32. Cała paleta barw i zapachów! Pięknie u ciebie na wiosnę,a co będzie się działo latem! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie wiem..sadze , wysiewam i czekam..Zwykle rosliny sprawiaja mi niespodzianki;))

      Usuń