poniedziałek, 5 maja 2014

Nastrojowo, nostalgicznie

                                                                       w  różu i fiolecie

                                                       
                                                              To już ostatnia kiść bzu...szkoda...








                                              I kilka migawek z pieknego domu naszych przyjaciół.

                                                                  Kasiu-dziękuje za wszystko!
  





                                                                           Dobrej nocy!

46 komentarzy:

  1. Piękne retro, świetne migawki, jak się już przekonałam autorka ma oko do fenomenalnych ujęć.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego ostatnia???? sprzeciw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku-ostatnia:) U mnie bzy juz przekwitly..Buziaki:)

      Usuń
  3. Dzie, jakie dobrej nocy? O tej porze??? Widzę na zdjęciu piękną, różową (czerwoną?) karafkę. I fajowskie, przyprawowe poduchy! A nie mówiłam? U Ciebie bez przekwita, u nas dopiero zaczyna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanus, biore ksiazke i do lozka zmykam, juro pobudka wczesnie rano, synek jedzie na egzamin (bynajmniej nie maturalny). Matka, jakies jajka na bekonie zaproponowala na sniadanie, odwozi synka na dworzec, musi byc przytomna;))

      Karafka-rozowa,ladnie w niej swiatlo gra;)

      Usuń
  4. Piękny kolor ma Twój bez , śliczne zdjęcia z domu przyjaciół , taka makatka przydałaby mi się . Buziaki i również dobrej nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, chcesz taka makatke? Pisze do Ciebie zaraz..

      Usuń
  5. Bez, matury, maj i liceum… Kocham bzy bo mi sie milo kojarza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kocham bzy , szkoda że tak krótko możemy się nimi cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój bez dopiero zakwitnie, więc póki co, nacieszam oczy Twoim ;-)
    Jest w cudnym kolorze, wyjątkowy!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ladny jest, taki pomiedzy rozem a fioletem:) szkoda, ze trzeba czekac caly rok, az znow zakwitnie.
      Naciesz sie swoim:))
      Usciski:)

      Usuń
  8. ostatnia, a u mnie dopiero zaczęły kwitnąć....to ciekawe! Pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia fantastyczne! A bez... no cóż nam pozostaje jak zanucić piosnkę "Adio... adio ulubiony!"
    U mnie bzy dopiero się zaczynają :) mam 3 kolory - niebieski pojedyńczy, fioletowy pełny oraz biały pojedyńczy i pełny :)))
    Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu-zazdroszcze tych bzow:) U mnie bialy w tym roku nie zakwitl... Buziaki:)

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia. Najbardziej ujęły mnie księgi i te oprawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To stare albumy, w oprawie ze skory, w ktorych sa stare piekne fotografie..Leza na parapecie w domu przyjaciol..

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia, bardzo klimatyczne... Ja też uwielbiam bez. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia:) u nas bzy jeszcze kwitną, ale myślę, że za tydzień nie będzie po tych cudach śladu:( Albumy na zdjęcia niesamowite. Szkoda, że już takich się nie robi:( Słonecznego tygodnia:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekne prawda, te albumy. Osatatnio znalazlam takie na pchlim targu,a le ceny mialey zaporowa..
      Usciski:)

      Usuń
  13. Jak to miło że żeglarze lubią bez:))) (właśnie stoi przy komputerze kilka gałązek zerwanych wczoraj - w Polsce teraz akurat wszystko kwitnie:)) Jeśli chodzi o marzenia o rejsie to... nigdy nie jest na nie za późno (napisz, proszę, w wolnej chwili do Miki i poproś ją o podzielenie się prezentem ode mnie:)))) Przesyłam też link do Twoich Sąsiadów:) Ciekawi mnie czy miałaś z nimi do czynienia w Polsce, czy też we Francji (przeczytałam u nich na stronie, że byli w Bretanii (?)
    Bardzo dziękuję za wizytę u mnie i komentarz (będzie mi milej napisać kolejny odcinek morskich opowieści:))))
    https://www.youtube.com/watch?v=h_FuppqipL0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bytom to Ryczące Dwudziestki, prawda? A Mazury znam od końca lat 80. Może kiedyś byłyśmy w tym samym miejscu i w tym samym czasie:)

      Usuń
    2. Prawda:) A widzialas lodke, ktora nazywa sie Sczcesia?:))) Bo na takiej plywalismy;)
      Sasiedzi , maja przyjaciol szanciarzy we Francji, wiec czesto tu ywaja. Do mnie zajrzeli po drodze z Bretanii, przespiewalismy noc cala:)

      Usuń
  14. Oj, nie mogę. Jaka CUDNA karafka czerwona !!! Z kryształową zatyczką. A oprawa albumów aż dech zapiera. Zazdraszczam !
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajde podobna, wystawie na aukcji ;)) Usciski:)

      Usuń
  15. U mnie jeszcze bez się trzyma, jego zapach wprost uzależnia. Za momencik zmiesza się z wonią konwalii, które też uwielbiam.
    Przytulam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero perfumy...konwaliowo-bzowe. Znak, ze wiosna w pelni:)
      Serdecznosci:)

      Usuń
  16. Zaglądnęłam i zostaję na dłużej :) Zapach bzu mógłby cieszyć cały rok - szkoda, że kwitnie tak krótko. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle jestem zachwycona Twoimi przepięknymi zdjęciami.
    Tak, karafka jest cudna. Wszystko jest piękne...
    Myślę, że zapach bzu zniewala. U mnie bez jest w pełnej krasie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zniewala, oj zniewala..Dziekuje i usciski sle:)

      Usuń
  18. U nas bzy mają się jeszcze dobrze:))śliczne zdjęcia:))dom Twojej przyjaciółki musi być wyjątkowy:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, dom Kasi, piekny i wyjatkowy:) A jeszcze dobrze tam karmia;)) Buziaki:)

      Usuń
  19. Piękne zdjęcia.i te ksiązki...Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tu wdycham zapach bzu za Ciebie kochana! Zdjecia piekne, buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń