sobota, 10 stycznia 2015

Bo ludzi dobrej woli jest więcej

                                                Wierzę od zawsze ,w te wyśpiewane kiedyś przez Niemena słowa.
                                        
                                             Dlatego przyjęłam Nominację Pozytywnych Myśli, od Marysi z bloga
                                                                           http://ateliermarysi.blogspot.fr/
                                                                                   Dziękuję Marysiu :)
                                                 Zasadą tej nominacji jest podzielić się optymistyczną historią
                                                     ze swego życia i nominować kolejne pozytywne osoby:)
                                    
                                             Tak, jak dla wielu z Was, jedną  z najbardziej radosnych chwil w moim
                                                        życiu , stało się spełnione marzenie o domu , z ogrodem.
                                                                          To, że dom jest w Alzacji-to bonus;)
                                      
                                           Nigdy nie sądziłam, że tak diametralnie zmieni się widok z mojego okna.
                                                 Kiedyś to były kominy i hałdy, teraz  zamek, kwiaty i winorośle.
                                         Kiedyś mieliśmy skrzynkę z pelargoniami na balkonie, teraz z samego rana
                                                                   biegnę przywitać się z kwiatami  w ogrodzie.
                                                    Prace ogrodowe trwały kilka lat, wszystko zrobiliśmy sami.
                                                 Niech resztę opowiedzą zdjęcia, które już pewnie  dobrze znacie;)






 

























 






















 














                                                        Mam nadzieję, że kwiaty nastroją Was pozytywnie:)

                                                       Chciałabym nominować Renatę z bloga cudRarteńka
                                                                          http://cudartenka.blogspot.fr/
                                                            I Lusię  http://czarownyswiat.blogspot.fr/ .
                                                          Będzie mi miło jeśli przyjmiecie zaproszenie:)



                              


64 komentarze:

  1. Taki post był bardzo potrzebny, sama radość oglądać tę "moc" kwiatów i kolorów. Gratulacje, zasłużona nominacja. Pozdrawiam Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, dziekuje. Masz racje, w kolorach i kwiatach jest moc:) Usciski :)

      Usuń
  2. Takie widoki potrafią dobrze człowieka nastroić :) Bardzo ciepłe są Twoje zdjecia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im dluzej sobie ogladam zdjecia ogrody, tym lepszy mam humor. Mysle o wiosnie i cieple) Jesli i Tobie poprawily nastroj-to sie ciesze:)

      Usuń
  3. Ale pięknie i kolorowo!!! Oby do wiosny... Wolę jednak wielość kolorów niż tylko biel i szarość:)) Gratuluję nominacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mika, takze czekam na wiosne z niecierpliwoscia. Kombinuje, co by tu nowego posadzic. Chcialabym roze pnaca od strony tarasy, puscic po rynnie i trejazu. A o przedogrodek pytaja sasedzi, cy bedzie znowu , tak kolorowo;)
      Bedzie!
      Buziaki:)

      Usuń
  4. Kasiu, ja też mam takie marzenie. Może i mnie się spełni? Piękny masz domek i cudowny ogród:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalipso, bede chuchac i dmuchac zeby Twoje marzenie sie spelnilo! I dziekuje za dobre slowo:)

      Usuń
  5. Miło i ciepło sie zrobiło:)))pięknie u Ciebie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, bardzo Ci dziekuje za te mile sercu komentarze:)

      Usuń
  6. Przy takim stoliczku zasiasc i sokawke wypic, ach :)
    Kasiu, tak jak Lidia napisala - takie widoki potrafia dobrze czlowieka nastroic :)
    Usciski od Orszulki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orszulko, ja bym sie bardzo z takiego goscia, jak Ty ucieszla! Buziole:)

      Usuń
  7. Zazdroszczę, bo często zmieniam miejsca :)
    Ostatnie zdjęcie jest przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, my juz mielismy troche dosc. Zmienialismy domy, nasz polski domek niszczal bez nalezytej opieki.
      czas juz byl gdzies osiasc na dluzej..

      Tez lubie te fotke. raz, ze swiatlo piekne, a dwa, ze len mnie zaskoczyl. Mial byc bialy lub niebieski, zakwtil na czerwono:)

      Usuń
  8. Wspaniale Kasiu, że znalazłaś swoje wymarzone miejsce na Ziemi i jesteś szczęśliwa! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rose, lubimy ten dom i ogrod. Zamek nad nami, nasza wies i sama Alzacje. Ale kto wie, gdzie jeszcze nas rzuci los.
      Od lat mnie ciagnie..pod Sniezke, zobaczymy co z tego wyniknie.
      Pozdrawiam goraco:)

      Usuń
    2. Oj tak to w takim razie niech kusi byłoby cudnie wypatrywać Ciebie z mojego okna! ;)

      Usuń
    3. Rose, a to mnie zaitnrygowalas:)))

      Usuń
  9. Super! Tak trzymać w końcu dom to miejsce gdzie zaczyna się każdego historia! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej:))) Na początku gratuluję nominacji:)) Później "zazdraszczam" tak pięknych kwiatów. Na końcu wieeelkie dzięki za wyróżnienie:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz zajrzałam, cieszę się bardzo:))) I bardzo, bardzo dziękuję:))))

      Usuń
    2. Dziekuje Artenko:)
      A za Twoje serce wielkie, piekne pisanie, milosc do ludzi i zwierzat, wszystkie nomiancje swiata-to za malo:)
      Sciskam:)

      Usuń
    3. To ja baaardzo dziękuję:)))) Chodź, zobacz co z Twoim wyróżnieniem zrobiłam:))))

      Usuń
  11. Kasiulka, uwielbiam Twój ogród, Twoje kwiatki, i widok z Twoich okien :) To Ty go stworzyłaś takim, że mogę go uwielbiać i podziwiać ! Gratuluję wyróżnienia ! A za kwiatki dziękuję, bo dobrze jest popatrzeć na takie cuda, jak za oknem wyje wiater i strugi deszczu się leją na okna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę radosnego i spokojnego życia w wymarzonym domu otoczonym przepięknym ogrodem.
    Pozdrawiam Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  13. Najwspanialsze uczucie jakie może być, to spełnione marzenia. Tobie się spełniło i jesteś szczęśliwa. Masz dom, ogródek i piękne widoki, no i jeszcze śliczne zdjęcia. Miło, że zostałaś wyróżniona i świetnie się odpowiedzi spisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kiedys, zupelnie niechcacy wypowiedzialam takie zyczenie, o domu w Alzacji. I bach. stalo sie:) Dziekuje Giga i moc serdecznosci sle:)

      Usuń
  14. Kasiu dziękuję bardzo , że przyjęłaś zaproszenie. Wydaje mi się , że Ty sama jesteś bardzo pozytywną osobą , energiczną , chetną do pomocy. Twoja historia jest wspaniała . Takie pozytywne historie życia są dobrą terapią dla osób zdołowanych i zniechęconych . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, z Twoich rak to duzy zaszczyt! Dziekuje za wszytskie cieple slowa. Pozdrawiam goraco.

      Usuń
  15. Kasiu z całego serca gratuluję nominacji!
    Bywanie u Ciebie to prawdziwa przyjemność. Twój dom, ogród, kwiaty pozytywnie nastrajają...
    Swoimi postami dajesz nam wiele radości.
    Kasiu, zaskoczyłaś mnie nominacją.
    Ty wybrałaś mnie?
    A przecież u Ciebie bywa tyle ciekawych osobowości, których posty czyta się jednym tchem jak bestseller.
    Muzę się uszczypnąć...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łusiu:) Popatrz ile osób garnie się do Ciebie , ile masz zawsze miłych komentarzy. Jesteś dobrym człowiekiem, i to się czuje!
      Ja zawsze z ogromną przyjemnością podróżuję z Tobą:)
      Serdeczności:)

      Usuń
  16. Jak pięknie
    chyba marzeniem każdej kobiety jest przytulny domek z ogródkiem,mam nadzieje że mi też się poszcześci.
    Tak wiosennie się zrobiło ;)
    pozdrawiam i zapraszam równiez do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam za to kciuki!
      I dziekuje za przemile odwiedziny!

      Usuń
  17. Ale nas nasyciłaś barwami. Dzięki to jak promyk słońca w ten bury dzień. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysiu,z tesknota wygladam przez okno, planujac kolorowe rabaty. Dlugi ten styczen, stanowczo za dlugi.Dziekuje i pozdrawiam:)

      Usuń
  18. Beautiful images Catherine, so lovely.

    OdpowiedzUsuń
  19. What a gorgeous and colorful range of flower. It brightened my day:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały ogród! Wiem ile pracy kosztowało Was stworzenie ogrodu i dbanie o te wszystkie roślinki, nie ma chwili wytchnienia ale jeśli sie to kocha to praca w ogrodzie jest wytchnieniem i relaksem. Nasz ogród urządzamy szósty rok i myśle że potrzebujemy jeszcze 2 lat aby skończyć prace osuszające, mała architekturę i poprawki błędów które z racji braku doświadczenia popełniliśmy. Ale patrzenie na efekty pracy daje satysfakcję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromna satysfakcje! My tez popelnilismy bledy, czlowiek chcialby sie cieszyc tylkom roslinami, potem sie okazuje, ze posadzil za duzo, za gesto;) Ale , tak jak piszesz, swietnie sie przy tych pracach ogrodowych odpoczywa-uwalniajac umysl i oczywscie przebywajac na powietrzu:) Czemuz nie zostalam ogrodnikiem??
      Usciski Ewuniu:)

      Usuń
  21. Twoje zdjęcia mają tak bajeczne kolory, aż zapiera dech. Gratuluję Ci pięknego ogrodu i domu, bardzo mnie cieszy, gdy ludziom spełniają się marzenia, wtedy potrafią zarażać radością innych.
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze, zagladasz do mnie:) I dziekuje za mile slowa:)

      Usuń
  22. Ale zdjęcia, aż się zastałam w miejscu :) Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeberko, to mile, ze sie u mni zatrzymalas:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  23. JAk tam pięknie.... nie dziwię się że taka odmiana to najradośniejszy moment w życiu! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kazda wiosna, latem, ciepla jesienia cieszy niezmiernie! Serdecznosci:)

      Usuń
  24. Dzięki takim widokom i pozytywnym wspomnieniom świat staje się milszy i lepszy:)
    Piękne zdjęcia
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jedna z niewielu rzeczy w ym nowoczensym swiecie, ktora bardzo cenie. Latwosc zapisywani pieknych momentow naszego zycia..I powracanie do nich:)
      Seredcznosci:)

      Usuń
  25. zatęskniłam za ciepłej i kwiatami..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nie skutek mego posta, ale dzis bylo u nas plus 17 stopni!

      Usuń
  26. I ja tez wierzę w ludzi dobrej woli.... wszędzie mozna ich przeciez spotkać!
    Piekne kwiaty, tyle słońca w ten styczniowy smutny, wietrzny i deszczowy dzień. Wielkie dzięki za cudne zdjecia, aż cieplej zrobiło się na duszy!
    Serdecznosci posyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amelio, nawet nie wiesz, jak czesto o Tobie mysle! I jak mnie ucieszyla wiadomosc o dzialajacym piecu:)
      Usciski gorace posylam!

      Usuń
  27. Aż zapachniało wokoło kwieciem i wiosną. Kasiu, rozmarzyłam się. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Styczen, dlugi, cimny, dobrze ze sobie -pomarzyc mozna;) Usciski gorace:)

      Usuń