wtorek, 15 grudnia 2015

Gwiazdka z nieba

                                                                                      no prawie )
                                           Zostałam  wylosowana w Dorotkowym candy i przyleciała do mnie
                                                                                   taka gwiazda.
                                                        Wygląda, jak wyrzeźboina w kawałku lodu.
                                         Dziękuje Ci Dorotko  za nią i za lampion-domki, który pokazuję niżęj.
                                        Blog Doroty, pełen jest pięknych zdjęć i własnych pomysłow na dekoracje.
                                                                       http://voncologne.blogspot.fr/












                                             
                                        Tak., jak w zeszłym roku, na gałązkach zawiesiłam frywolitkowe ozdoby.





























                                Kilka dni temu,, w "pokoju zdalnego sterowania" zawisła półka w stylu shabby.
                                  Mam taki pomysł, by jej cześć pomalowac farbą magnetyczną i  przyczepiać
                                                                                tam różne fiszki.
                                   Na razie , pomysł ściągnięty z pisma , sznurek konopny, a na nim -piękne
                                                                            świąteczne kartki.
                                                                            Proste , a cieszy:)






                                                                         Do następnegooo:)









44 komentarze:

  1. Dorotkę znam i piękną sówkę od niej mam, a Ciebie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubie do Doroty zagladac:) Serdecznosci)

      Usuń
  2. No masz, nie miałam pojęcia, że są magnetyczne farby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Niektore moje znajome dzieciakom cale sciany maluja magnetyczna i kredowa. Zeby mogly rysowac i przypinac, co tam chca. Jakis czas temu dziecku zrobilam tablice, zeby moglo swoje dziela prezentowac. Zamalowalam stary obraz farba magnetyczna.Niezla zabawa;)

      Usuń
    2. No serio, serio. Ale ja taka wsiowa...

      Usuń
  3. Kasia szczęściara. Prezenty same do Ciebie lecąąąąą ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) faktycznie kilka rzeczy w swoim zyciu wygralam. Tylko w tego totka slabo idzie;)

      Usuń
    2. jak ma się szczęście w miłości to wiele więcej niźli te miliony totolotkowe Kochana, zapewniam!!!!

      Usuń
  4. Cudna jest ta półka.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Śliczna gwiazda i przepiękną masz już dekorację świąteczną :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że przesyłka doszła i gwiazdeczka się podoba! Normalnie kamień z serca bo czasami różnie bywa z tymi przesyłkami. Kiedyś wysłałam coś jednej blogerce i paczuszka przepadła...
    Serdeczności! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tak pięknej gwiazdy :) Cudowne dekoracje u Ciebie zagościły. Jestem pod wrażeniem tego domku-lampionu.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie wpisal w klimat mojego domu;) Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Piękna gwiazdka i lampion. Półka jest fantastyczna i świetny pomysł na karteczki . Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście lodowa gwiazdka!! cudna
    U mnie też szydełkowe białe ozdoby. Zaczynam troszkę dekorować w ten weekend, choroby nas wyhamowały skutecznie i trochę zepsuły przygotowania. Może staniemy na nogi do piątku...
    Lampion absolutnie w moim stylu. Lubie domki ze światełkami w oknach. Wymyśliłam sobie biała wioskę wśród zielonych gałązek, pomalowałam drewniane choinki, zdobyłam malutkie porcelanowe domki.. obym zdążyła wykonać tę dekorację. Twój pomysł z kartkami na sznureczku chyba odgapię! Mogę? Serdeczności ślę Kasiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, mam nadzieje, ze wyzdrowieliscie!
      Juz sobie wyobrazam, jak urocze beda Twoje dekoracje;) Ty to potrafisz!
      Buziaki)

      Usuń
  10. Śnieżynka faktycznie wygląda jak z lodu, a półka bombowa !
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co na nia spojrze, to sie dziwie, ze nie topnieje)
      Sciskam)

      Usuń
  11. No to niech Ci ta lodowa gwiazdka pięknie przyświeca w Święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prezenty:)))Gratuluję i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. hi dear friend !! me m encantan esos adornos a crochet.. son tan delicados.. que tenga un optimo jueves
    cariños

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa bardzo delikatne i pieknei stroja nasz dom:) Serdecznosci)

      Usuń
  14. Frywolitkowe ozdoby są niezwykłe. Mają w sobie tyle uroku, a zarazem lekkości i delikatności. Uwielbiam je... Dla mnie są składnikiem nieodłącznym świątecznego klimatu :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie, jak sniezny puch, ktorego brak..
      Pozdrawiam takoz:)

      Usuń
  15. Gratuluje wygranej a ten lampionik to i mnie skradł serce, podobny wypatrzyłam u nas w sklepie...fajnie rozwiesiłaś kartki na półeczce:))Pozdrawiam Kasiu światecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekny ten lampionik, przypomina mi moje ulubione Delft:)
      Serdecznosci Beatko sle)

      Usuń
  16. cudowna ta gwiazdka i wspaniałe dekoracje
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
  17. Christmas in Europe is beautiful. I missed the snow falling and the nip in the air.
    Hope you have a wonderful Christmas Kate.

    Hugs,
    Aida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aida, dear friend:)
      I hope that one day, you will come here;)

      Usuń
  18. So pretty! A real winter wonderland.
    Amalia
    xo

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne.... z historią, może moje młode za kilkadziesiąt lat też będą miąły taki urok :)

    OdpowiedzUsuń