piątek, 4 listopada 2016

Uchylam drzwi


                                                             I może ktoś tu jeszcze zajrzy:)
                                                        Do domu z niebieskimi rumieńcami;)






                                                         Coś dołoże, coś przesunę, coś stłukę.









                                                 


                                                            I dlatego nigdy nie jest tak samo;)








                                          
                                                 Bałam się, że zielenina zmarnieje, ale przeżyła.
















                                                         Galeryjka  w listpadowym słońcu.










                                                                 I ostatnie hortensje. Zima idzie.







                                                                        Udanego weekendu:)


60 komentarzy:

  1. Blue house :) Pięknie ♥
    Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te Twoje niebieskie rumieńce! :)
    Taką solniczkę pamiętam z rodzinnego domu mojego taty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hola amiga querida,, como me gusta esa loza de color azul ,, es muy vintage

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne niebieskosci:) Ten czajniczek z podgrzewaczem to bym ci zwinela:))) Mam tez takiego bluszczyka samego z Polski i rosnie(tfu, tfu) bardzo ladnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tfu, tfu, niech rosnie:)))Czajnik z podgrzewaczem-uzyteczny bardzo) Usciski:)

      Usuń
  5. Też mnie wzięło na niebieskości;)
    XO,

    OdpowiedzUsuń
  6. Z niebieskości wzięłabym puszkę z wiatrakami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ladnie to sobie ulozylas na poleczkach, jest na czym oko zawiesic..lubie niebieskosci, a Ty masz takie pomieszane , nowsze, starsze, z roznych zrodel i ladnie to wszystko zgralas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Grazynko, faktycznie to jest chaos, mam nadzieje, ze polaczony jakos kolorystycznie.
      Usciski:)

      Usuń
  8. Bardzo fajna ekspozycja. Niech ci się niebieści:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne niebieskości :)) Też rzuciło się mi w oczy pomieszanie wszelakie, ale u Ciebie wszystko to do siebie pasuje i ładnie wygląda.
    Również miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, musze pilnoewac tego pomieszania, zeby sie nie wymsklo spod kontroli;)
      Tobie tez fajnej niedzieli:)

      Usuń
  10. Dzbanki, dzbaneczki, filżanki wszystko razem cudnie wygląda. Piękne ramki i ten kalendarz pięknie, pięknie.
    Miłego wypoczynku : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedys mialam cala sciane pozawieszana wloclawkami, a pozniej mi zupelnie niebieski przeszedl i posprzedawalam za marne grosze. :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wloclawki sa piekne, moja mama niestety zbierala-brazowy, mam cale pudlo na strychu. A tu spotykam Wlocawki na targach staroci. Chyba wracaja do lask? widuje je czesto w nowych aranzacjach. Pozdrawiam Panterko:)

      Usuń
  12. Jesteś tak konsekwentna w doborze dodatków, że mi ciągle imponujesz. Kolekcja ceramiki, retro galeria. Super. Ostatnio na starociach dopadłam filiżankę z takim fikuśnym uszkiem jak Ty masz i też w kolorze blue, ale odrobinę innym odcieniu. Jest krucha i piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Holly, po latach kompletnego chaosu w zbieraniu przedmiotow, nadszedl czas na porzadki, czesc rzeczy sprzedalam, czesc oddalam, gdy patrze na zdjecia z poprzedniego domu, to naprawde sie ciesze, ze choc teraz tez zbieranina , to przynajmniej kolor jest jakims lacznikiem:)

      Usuń
  13. Niebiański dom! Fajna w nim atmosfera! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, zapisuke soebie to Twoje okreslenie:) jakie ladne:) Niebianski dom:)dziekujeeeee!

      Usuń
  14. Prześliczna ta galeryjka w listopadowym słońcu, a hortensje już rzeczywiście ostatnie, u mnie też. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te Twoje niebieskości :) Z drugiego zdjęcia zabrałabym filiżanki, a z trzeciego miseczkę i dzbanuszek w w białe groszki. Ostatnio naszło mnie na kropki, kupiłam śliczne talerzyki białe w szare kropki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kropeczki-bardzo lubie:) Dodaja lekkosci i wywoluja usmiech:) Dziekuej Ewuniu za Twoje cieple slowa;)

      Usuń
  16. Niebieski całkiem, całkiem, super to zestawiłaś, a co do zimy to kroczy, kroczy pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A do nas znowu zawitala jesien. Slonce i cieplo:) Po krotkim ochlodzeniu.

      Usuń
  17. Takie same niebieskości jak u mojej mamy. Galeria bardzo udana. Tez uwielbiam przestawiać:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że lubisz Bolesławiec. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo. Chyba od zawsze mi sie kolory i wzornictwo podobaly. Przykuwaja uwage:)

      Usuń
  19. Dobrze, ze sie zachowaly:) Serdecznosci:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne ta niebieskie dodatki.Wspaniale rozweselają biel i dom staje się przytulniejszy z kolorem. Pozdrawiam :-).
    Napisałam do Ciebie na pocztę w sprawie kartek :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Kilka ceramicznych naczyń bardzo mi znajomych....
    Moją uwagę tym razem przyciągnęły oryginalne ramki i galeria starych zdjęc:)Jaki napis jest na szyldziku pod zdjęciem dziewczynki?Zauroczył mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilla, rzeczywisciue slabo go iwidac. Napis:prive:) To stara metalowa tabliczka, bardzo lubie takie napisy:)
      I dziekuje za cieply komentarz:)

      Usuń
  22. Ślicznie u Ciebie, a galeryjka jaka cudna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny jest twój dom :) Uwielbiam do Ciebie zaglądać i wchodzę tu zawsze gdy tylko znajdę chwilę... pisałam już o tym wiele razy, ale to taki mój odzew na pierwsze zdanie tego postu... :) Wchodzę drzwiami, oknem a nawet kominem byleby chociaż przez chwilę nacieszyć duszę jego klimatem :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko,co za mile sowa;) A ja Cie zapraszam osobiscie, na kawe herbate, pogaduchy na tarasie. Usciski:)

      Usuń
  24. Na takie zaproszenie to i ja wchodzę....sliczne te niebieskie rumieńce!!! A galeryjka mnie urzekła, ja pomału tworze taka w mojej pracowni, jak wstawie jeszcze kredens to bedzie podobnie jak u Ciebie...może:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) Masz piekny dom, zdolen rece, tyle rzeczy potrafisz, ze az zadroszcze.:) Na pewno powstanie niebanalana galeria:)

      Usuń
  25. Piękny wystrój.Bardzo lubię porcelane.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malgosiu, bardzo mnie ceiuszy, ze jest tylu milosnikow porcelany, fajansu, szkla. Pozdrawiam cieplo:)

      Usuń
  26. A ja z wielką przyjemnością zaglądam do Twojego uroczego domu:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Reniu, Ty tez masz cala kolekcje niebieskosci:) Serdecznosci:)

      Usuń
  27. Uwielbiam Twoje niebieskości.Małe zmiany,ale od razu jest lepszy humor i buzia się śmieje.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne są twoje niebieskości.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. O rany ale pieknie! masz styl i gust, tak pieknie wszystko urzadzilas i ulozylas. Przepieknie!!!

    OdpowiedzUsuń