wtorek, 10 marca 2015

Podarunki

                                                      
                                                          
                                                           mogą być różne . Takie na przykład cudne szyldziki, zrobione
                                                               przez Qrkę czyli niezwykle uzdolnioną Beatkę z bloga:
                                                                                      http://aqratnie.blogspot.fr/
                                                                                                                             







                                             
                                                             Do szyldzików był dołączony śliczny , lniany woreczek.
                                                            I kilka ciepłych słów, za które Ci bardzo Beatko dziękuję!

 




                                                    Dawno temu przesympatyczna Honoratka,obdarowała mnie...
                                                                                       Ślimakami.
                                                     Melduję, że jeszcze nie zostały zjedzone, czego obawiały się
                                                                                  niektóre blogowiczki.
                                                                          http://fioletowazyrafa.blogspot.fr/
                                                                              Czyż nie są "do schrupania"?:)








                                                      



                                                     Wczoraj takie obrazy podarowało mi zaglądające przez szybkę
                                                                                     w drzwiach-słońce.





















                                                    Sadząc krokusy jesienią, nie rokujące cebulki wrzuciłam do
                                                                         drewnianego chodaka. I...tadam!
                                                                               Totalna niespodzianka:)












                                                              Wielu takich podarunków Wam życzę.





63 komentarze:

  1. Fajne prezenty. Szyldy od Qrki zawsze mi się podobały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez:)) I teraz mam, hurra:) Serdecznosci:)

      Usuń
  2. Ty szczęściaro! Śliczne prezenciki. Teraz wiem do czego przydadzą się moje chodaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te krokusiki to zupelnym przypadkiem...:)
      I ciesza mnie bardzo podarunki. Wszystkie:)

      Usuń
  3. Ja dzis tez chwale sie podarunkami. Na tym wlasnie polega zachwycajaca dzialalnosc blogowa, ze czesto dostaje sie takie urocze niespodzianki. Natomiast slonce i natura obdarowuja nas zawsze same od siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzialam Panterko, widzialam:) Nawet Ci chcialam odpisac, ze mam dziwna przypadlosc. Gdy moj maz wlaczal audiobooka w samochodzie, po paru minutach-spalam. Dobrze, ze ja, nie on. Fajnie, ze mmay rozne"gratisy";)

      Usuń
  4. Drewniany chodak zauroczył mnie.
    A te zdjęcia ze swiatłocieniem , oczu nie odrywam. Genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mig dziekuje Ci bardzo, Dobra Duszo:)

      Usuń
  5. Krokusy w chodaku - przepięknie to wygląda ! Szyldziki super, ślimaczek z poduszeczkami też, że o zdjęciach Twych Kasiu nie wspomnę ! ... no, chodak mnie zachwyca szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi, a taki surowy:) Ale musze Ci sie przyznac, ze az mi serce drgnelo, gdy zobaczylam te fioletowe glowki niesmialo sie z niego wychylajace. Taki prezent od natury:)

      Usuń
  6. Prezenty śliczne, ale krokus w chodaku wymiata na całego. No i bajeczny, słoneczny prezent też rozjaśnia duszę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne podarunki, szczególnie krokusy i światłocienie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie takie , jak w Tatrach,a le ciesza oko;)

      Usuń
    2. Każde krokusy są piękne:))))

      Usuń
  8. Ojej, dzień podarunków, jakby nie patrzeć. Świetne są te napisy i ślimaki. Podarunek od słońca bezcenny, dobrze, że uwieczniony na zdjęciach.A i chodak w kwiatowej oprawie bardzo dobrze się prezentuje.
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tetar cieni, mnie po prostu zachwycil, musialam uwiecznic:) Buziaki Lenko:)

      Usuń
  9. Takie świetlne obrazy i ja bardzo lubię. Śliczne prezenty :))) Niezwykle wyglądają krokusy :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo mnie te krokusy zaskoczyly, sila zycia normalnie!

      Usuń
  10. Piekne prezenty! Zdjęcia Twoje zawsze maja w sobie duszę...

    OdpowiedzUsuń
  11. Krokusy w chodaczku, to jest to!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super prezenciory . Nareszcie zakwitły krokusy !!! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwitna juz u nas od dluzszej chwili, a dzis wyszly zonkile, takie miniaturowe:) Serdecznosci:)

      Usuń
  13. Kasieńko to ja bardzo dziękuje:))) cieszę się ,ze tez mogłam sprawić ci radość:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawilas! Dziekuje za calego serca:)

      Usuń
  14. Szyldziki przypomniały mi czasy, gdy u dziadków nad łóżkiem wisiały makatki z cytatami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, co to byly za cytaty. Lubie te stare makatki:)

      Usuń
  15. Super podarki :)) A cebulkom czasem warto dać szansę, jak się okazuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nnie ucieszyly te krokusy:) No znikad sie wziely:)

      Usuń
  16. To bardzo miłe otrzymywać podarunki od blogowych koleżanek. Piękny podarunek dało Ci też słońce, bardzo ciekawe i ładne zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne podarunki, szczególnie podobają mi się szyldziki. Świetnie prezentują się w doniczce z kwiatami czy ziołami.
    A co do krokusów, to widzisz u mnie na trawniku nie chcą rosną, a tu proszę jakie piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sliczna sa i juz znalazly swoje miejsce:) U mnie juz kwitna wszytskie posadzone, duzooo:)

      Usuń
  18. Piękne prezenty, kwiatki w sabotach - śliczności.
    Pozdrawiam serdecznie.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz nawet tego sabota chcialam wyrzucic, a sie przydal:)
      Serdecznosci:)

      Usuń
  19. Piękne prezenty:)))u nas dzisiaj słoneczko się schowało i zrobiło sie bardzo zimno:((((super pomysł z krokusami:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas ciagle wiosna, wysylam ciepelko:)

      Usuń
  20. Fajne podarunki, i krokusy śliczne ale sobie miejsce znalazły :);)Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama je tam wrzucilam, te cebulki, ale zapomnialam zupelnie i dobrze:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  21. Piękne i szyldziki, i ślimaki, i cienie na ścianie... No i kwiatki w chodaku:) Wesołe, pozytywne zdjęcia:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalipso Kochana, jesli sie usmiechniesz to sie ciesze, bardzo:)

      Usuń
  22. Świetny jest ten chodak z krokusami.
    Piękne prezenty:)*

    OdpowiedzUsuń
  23. Krokusy w chodaku są boskie!!! I te twoje światłocienie:))) Prezenciki też urocze:))) Uściski!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennnie teraz mam teatr cieni, wszyscy tu u nas mowia o wyjatkowo ciemnej zimie. To prawda. Slonca naprawde nie bylo.Dlatego teraz tak cieszy:) Buziaki:)

      Usuń
  24. Ten slimaczek z poduchami mnie urzekl, sliczne prezenty dostalas, te od slonca rowniez!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo się cieszę że sprawiłam Ci radość. Krokusy są boskie w tym drewniaku...ja moje niechcący "rozsiałam" w trawie, wyniosłam je nieświadomie przenosząc ziemię z klombu, ale teraz wyglądają pięknie :-) buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne prezenty dostałaś :) Ślimaczki są rzeczywiście do schrupania. Piękne i nostalgiczne zdjęcia zrobiłaś podczas zachodu słońca.
    Serdecznie pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń