piątek, 6 stycznia 2017

Styczniowe klimaty


                                                            Poszukuję światla i ciepła, jak mój kot.
                                      Poduchy, kocyki- sypialniane atrybuty, ciągną mnie właśnie tam.
                                 Wrzucam więc kilka migawek z sypialni,  w której dziś zagościło słońce.




                                                                      Hiacynt-salonowy jednak;)










                                                     



































 






 






                                                                   Trzymajcie się ciepło!

                                  Ach, u nas dziś znowu degustacja Galette de Rois. Pisałam o tym tutaj:
                                             tp://tylkoretroblue.blogspot.fr/2016/01/podsluchane.html

35 komentarzy:

  1. Pieknie, pudrowe kolorki, zasuszone hortensje, romantycznie u Ciebie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko sie jakos tak samo przypudrowalo:) Dziekuje Kamila, pozdrawiam. Jak pogoda u Was?

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia i cudowny kot! :) Pozdrawiam i zapraszam też do siebie: ptasieslady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilga, dziekuje , zajrze do Ciebe na pewno:)

      Usuń
  3. Sypialniany misio bardzo podobny do mojego z jednym uszkiem. Przytulne pomieszczenie, nie dziw że Cię tam ciągnie. U nas troszku przymroziło, ale słońce ostro świeci. : ) Smacznej degustacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoj , pwnie, jak i nasz, wiekowy:) Pod 70- tke mu pewnikiem;)
      U nas tez mroz, ale nie taki jak w Polsce. Dziekuje, czekam na strasze dziecko i bedziemy degustowac:)

      Usuń
  4. Ciepłe i przytulne wnętrze. Do mnie też zagląda słońce, koty się grzeją, temperatura mocno zimowa -8.
    Ciepełka życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W nocy pewnie bedzie zimniej, przygotowuje sie do ewentualnego ogrzewania garazu, bo tam mamy nasz piec gazowy, boimy sie zeby rury nie zamarzly. Przyszla prawdziwa zima;)

      Usuń
  5. Piękne, kolorystycznie, klimatycznie :) Kicia najcudniejsza :) ... Kasiu, mogę zdjęcie trzecie od końca buchnąć, bo mi się na nim janiołek straszennie podoba ? A nóżwidelec kiedyś zainspiruje mnie do zrobienia podobnego, a zapomnę, że takiego cudnego widziałam i zrobię brzydszego !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, buchnij sobie. Janiol z Lanckorony:) i gdzies pewnie mam lepsze zdjecie, poszukam.
      Kota nie wie co sie dzieje, slonce swieci, a jak lape na dwor wystawi, to zimnooo;)
      Usciski posylam:)

      Usuń
    2. Buchnęłam :) Odściskowuję :)

      Usuń
  6. Witaj Kochana! Miło Cię znów widzieć. Buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful photos Katerina! Vintage and romantic! Happy New Year dear friend!All the best!
    Olympia

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bombeczka jest w tle tego hiacynta. Chyba wszyscy jeszcze tulimy się pod choinką i kocem, w oczekiwaniu na lepsze dni. Póki co u mnie pierwszy śnieg, więc zimowo jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam się ciepło, bo ciepło jest w Twoim domu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten flakon na perfumy z gruszeczką do rozpylania! Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieplo, nastrojowo i chce sie tam sypiac. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sypialnia bardzo romantyczna:)))a do kota chętnie sie przytulam w ten mroźny czas:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie dziś w sypialni pracownia, zwiałam, bo chłopaki skupić się nie dają, jeden puszcza muzykę drugi odkurzacz, albo TVN. A ja się muszę skupić!!! Moja nie jest taka ładna, jak Twoja, no i kota nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu, twoja sypialnia wygląda bardzo romantycznie. Zaraz idę do sypialni wtulić się w ciepłą kołderkę bo za oknem brrr - 21 st.C
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyjemne i piękne miejsce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Romantiko w stylu Paris:)
    U mnie pierwszy śnieg spadł i temperatura na - 6 ,zatem i ja opatulam się kocykiem.Kota nie posiadam ale mam yorka.On także szuka ciepełka....Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pieknie, romantycznie... Anioł nad łóżkiem na pewno się do tego przyczynia:)
    Bardzo mi się podoba walizkowa piramidka z misiem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Już hiacynt...znaczy się wiosna idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przytulnie i romantycznie jest w Waszej sypialni. Zdjęcie kotka urocze. Pozdrawiam noworocznie Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Romantycznie...te walizki...aż korci żeby z nich zrobić szafeczkę...:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sypialnia bardzo romantyczna i klimatyczna.
    Kotek tak bardzo podobny do mojej Iny.
    Pozdrawiam i życzę miłego imprezowania:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne migawki z sypialni. Pluszak identyczny z tym z mojego dzieciństwa.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna kolorystyka Twojej romantycznej sypialni! U mnie walizki po sam sufit ale mam do nich jakąś słabość i co zobaczę na rynku to zaraz targam do swojej graciarni! Śliczne poduszeczki i damskie bibeloty! Uściski dla Ciebie i koteczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne różowości, walizeczki retro i kocurek....Pozdrawiam Noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj, przytulnie.... tak po mojemu:) Buziolki Noworoczne Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  26. Przytulnie w Twojej sypialni,w taki sposób można przeczekać zimę. W tym roku też mi się udało zaznaczyć kwiat hortensji. uwielbiam je!
    Serdecznie pozdrawiam
    Lena

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kociak,i te walizki super !!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziekuje, dziekuje za Wasze slowa!! Ostatnio przelezalam w tej sypialni dwa dni-migrena, brrr.
    POzdrawiam goraco!!

    OdpowiedzUsuń
  29. przytulnie,klimatycznie,tak jak lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń