piątek, 20 stycznia 2017

Na rozgrzewkę

                                                     trochę ciepłych barw  z mojego ogrodu.
                        Mróz trzyma, szaro-buro  i zimno, aż trudno uwierzyć, że przez dużą część roku, jest
                                                                          jednak: kolorowo.


                                             Zawsze mnie zadziwia ten wiosenny cud-pobudka do życia.

                                      Kwiaty-wiosenne, letnie, jesienne, wszystkie razem, wszystkie moje:)
                                                                              Uwielbiam je:)







































































































































































































































 






















                                                                   Miłego wieczoru!

42 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Juz widzialam prognozy, poczatek lutego i wosna:) Usciski Edytko:)

      Usuń
  2. Och, jakże potrzebna ta rozgrzewka! Przepiękne te Twoje kwiaty, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, mnie zawsze styczen-przytlacza. Mojego meza tez, luty krotki, u nas czesto cieply dosc, zwiastun wiosny, wiec radosc zycia powraca. A tymczasem, terapia zdjeciowa:) Jak fajnie, ze nie mozesz sie napatrzec, bo mam podobnie:)Nie dlatego, ze moje zdjecia, tylko, ze te kwiaty, takie , jak dziela sztuki:)

      Usuń
  3. Piękne są twoje kwiaty, Kasiu!
    Coraz więcej takich cudnych, kolorowych postów.
    Wniosek? dosyć mamy tej zimnej, szarej zimy.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Lusiu:)

      No tak, styczen to dosc depresyjny miesiac, pewnie dlatego wiekszosc z nas szuka kolorow:)
      Pozdrawiam goraco:)

      Usuń
  4. Od razu zrobiło się cieplej...:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuda, cudeńka, ależ Kasiu jesteś bogata!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario, jestem. Bardzo:))) Radosc z tego ogrodka, kwiatow-bezcenna:) Usciski:)

      Usuń
  6. Przepiękne zdjęcia! ! ! ! ! ! ! ! - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie telepatia, bo ja dzis, myslalam o Tobie, o Twoich obrazach i kwiatach:) dziekuje:)

      Usuń
  7. Ale nas poczęstowałaś kolorem, zaraz lepiej : ) Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sersce mi sie dzis scisnelo, chodzilam po tym zamarznietym, pustym ogrodzie, wrocilam, musialam potem odreagowac:)

      Usuń
  8. Bardzo miło się ogląda takie zdjęcia o tej porze roku :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mozna planowac, co posadzic, co wykopac, fajne to:) Buziaki:)

      Usuń
  9. No nareszcie jakies kolorowe akcenty, zamiast tej szaro-burej bieli. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi sie jej odechcialo;) Snieg sie stopil, wiec jest naprawde brzydko i smutno. Choc -slonecznie. Ptaki harcuja, widzialam dzis paki na ozdobnej porzeczce i kalinach. Juz niedlugo;)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Masza, dobrze ze mamy zdjecia. Ja podobnie , jak Mika, jestem wielbicielka programow ogrodniczych na domo, ogladam, jakby mnie przymurowalo. Tyle tam kolorow:)

      Usuń
  11. WIOSNY CHCEM !!! I piwonii, i kosmosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EWuniu, wylazly cebulowate, uwierzysz???? Zonkile i tulipany:) Naprawde idzie wiosna:) A za chwile beda i piwonie i kosmosy:)

      Usuń
  12. Dziękuję za ten barwny bukiet. Od kilku dni szaro-buro znalazłam u Ciebie uciechę dla oczu, zaraz cieplej i weselej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, dobrze, ze mamy te cyfrowe zdjecia, tak latwo jest po nie siegnac i sie troche ucieszyc:)
      Buziaki:)

      Usuń
  13. Powiało wiosną i ciepłem . Urocze masz te niebieskości w ogrodzie ach . Pozdrawiam serdecznie Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Koloroterapia wskazana jak najbardziej w styczniu.Od razu człowiek energii nabiera.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja lubię zimę- kiedy śnieg zakrywa brud całego świata, kiedy powietrze jest rześkie i zarazki zamarzają. W każdej porze roku odnajduję coś. Na wiosnę cierpliwie poczekam.
    Pozdrawiam serdecznie 😊
    ps. Piękny jest Twój ogród.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez taka zime lubie:) Byle nie za dluga;) A wiosna, w moim zyciu, moglaby trwac wiecznie:)
      POzdrawiam goraco:)

      Usuń
  16. Piękne kolory :) Przyda się miła odmiana, zwłaszcza teraz, gdy na dworze odwilż odsłania brud, a mgła zniechęca do spacerów :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że i ty nie możesz już się doczekać lata :) Teraz to już z górki :) Piękne kompozycje - ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie pokazałaś śliczne kolorowe kwiaty. Radość na nie patrzeć na zdjęciach, bo na te w ogrodzie trzeba jeszcze czekać, niestety. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia. Rzeczywiście rozgrzewają zziębniętą duszę;-) Ja tak bardzo tęsknię już za wiosną i kolorami.
    Pani zimie już dziękujemy. Mam nadzieję, że szybko sobie pójdzie. Uśmiechnięte pozdrowienia przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za wizyte, cieply komentarz;) Pani zima, od nas juz sobie idzie...

      Usuń
  20. Od razu cieplej się zrobiło:)))masz cudowny ogród:)))Pozdrawiam serdecznie i razem z Tobą na wiosnę czekam:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne widoki. Piękny ogród. Trochę jeszcze trzeba zaczekać na kolorki w ogrodzie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Bajkowo i tęskno się mi zrobiło za ciepłem i widokiem tych kolorowych kwiatów! U Ciebie wcześniej pojawia się wiosna Kasieńko więc można będzie szybciej nacieszyć oczy tymi wszystkimi pięknościami! :) Uściski ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rose, w tajemnicy Ci zdradze, ze wychodza zonkile i tulipany!!!!
      Cos takiego, jak one to rzobily, tak mrzono bylo!
      Usciskuje!

      Usuń
  23. Piekny ogrod, tyle w nim kolorow i kwiatow, az chce sie tam byc :) pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń
  24. tęsknię już do takich widoków,aż miło popatrzeć.
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za rozgrzewkę :-) cudne zdjecia... Obym nie zwariowala i za wcześnie pomidorów nie wysiala.
    Ps. Zostaje:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, bardzo mi milo, ze zajrazlas i zostajesz:) Pozdrawiam cieplo:)

      Usuń
  26. teraz to jeszcze bardziej tęsknię za wiosną,kolorami,słoneczkiem,,,
    Kasia piękne niebieskości w Twoim klimatycznym ogródku i tyle kwiecia!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń