środa, 17 maja 2017

I nagle stało się lato;)

                                              Nieoczekiwanie, w okolicy zimnej Zośki przyszły gorące dni.

                                      Dziś było 30 stopni. Wyciągnęłam foteliki i nóżki swe,  na fotelikach:)
                                          Po zrobieniu,co było do zrobienia, kawka i lektura. O, to kocham!




























                                                        A te fotki ustrzeliłam przedwczoraj wieczorem.
                                                           Róża zaczęła kwitnąć, gdy bratki kończą.













                                                            Jak dobrze mieć kawałek ogródka:)
















25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wiesz, siedzimy sobie wieczorami, na naszym malym tarasiku i wzdychamy. Ze szczescia;)

      Usuń
  2. Tak bardzo wszyscy jesteśmy spragnieni tego ciepełka. Mój taras też przygotowany na wypoczynek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja, mam nadzieje, ze sie wygrzejecie w tym tygodniu, zdaje sie, ze do Polski idzie fala ciepla:) Serdecznosci:)

      Usuń
  3. I bardzo dobrze. Osobiście nie mogę nasycić się słońcem :) Mam nadzieję, że pogoda utrzyma się dłużej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo zmiennie ostatnio, bardzo. Ciagle jak w marcu:)

      Usuń
  4. Odpoczynek we własnym ogrodzie jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak:)
      Nawet odchwaszczanie, ktore mnie dzis czeka, bo efekty szybkie, praca na powietrzu , no i pomagam moim ulubionym kwwiatom:)

      Usuń
  5. Bardzo dobrze! Nawet taki kawaleczek balkonu, jaki ja mam.
    Pieknie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panterko, moj syn marzy o balkonie, trafia na mieszkania bez. Moze sie "balkonowac i tarasowac" , wylacznie u nas. Fajna rzecz-balkon:)

      Usuń
  6. Śliczny bukiecik, już letni.
    Może czas przynieść z piwnicy fotel balkonowy, też lubię sobie tak wypić kawkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede mną sobota ogrodowa z wnusią, będzie cudnie. Piękny bukiet, u mnie margaretki jeszcze nie kwitną. Miłych chwil z lektórą i chwastami :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne - pachnące lato. Chwilo trwaj:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie u Ciebie i można fajnie poleniuchować przy takiej pogodzie :)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. W pięknym otoczeniu sobie odpoczywasz:))u nas też bardzo cieplutko:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham takie błogie lenistwo :-) wtedy hamak albo kocyk pod gruszą:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie Twoje zdjecia, takie optymistyczne i kolorowe i zawsze w nich jest cos niebieskiego, ktory to kolor bardzo lubie! Ja tez chodze i zrywam kwiatki , takie polne raczej i robie sobie bukieciki. Lato u Ciebie na calego! sciskam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam ogródek na balkonie, ale go uwielbiam. Bez przerwy coś dokupuję.
    Kasiu ten dzbanek po postu przesłodki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochani dziekuje za zrozumienie:) Serdzcnie dziekuje za wszystkie komenatarze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszyscy to lubią . Miłego spędzenia czasu w ogródku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Och kawka przy lekturze i w takich okolicznościach natury, super:) Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taką obecność domowego ogródeczka doceniamy szczególnie w lecie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wie tylko ten, kto ogródek posiada:) i do nas nareszcie słoneczko zawitało.
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń