niedziela, 13 września 2015

Krótko;)

                                                     Właśnie nas domem przetacza się burza. I pada. Mocno pada.
                                                                                        Nareszcie!
                                                         Nie tylko zbiór winogron przyspieszony w tym roku.
                                                          Jesienne kolorowanki rozpoczęly sie już w sierpniu.
                                                                  Astry już się rozgościły w moim domu.
                                           Bardzo chciałam Wam podziękować za wiadomości ,  komentarze, mejle.
                                                                  Pytacie, gdzie jestem. Jestem. Podróżuję.
                                                        I z walizką , i duchem. Idzie jesień, będzie mnie więcej:)
                                                         W następnym poście pojawi się pocztówka z..Londynu.:)
                                                                      A dziś , dużooooo niebieskiego.;)

                                                                     Niech się Wam pięknie zacznie tydzień.










































                                                                                Dobrej nocy.



42 komentarze:

  1. Tobie to dobrze z tymi podróżami...
    Szczęściara! Ja nawet nie chcę jeszcze odliczać do następnego urlopu, bo to najprędzej w maju przypadnie...
    Bardzo ładny dzbaneczek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, jak milo, ze wpadlas:) Wiedzialam, ze niebieskie Ci sie spodoba)

      Usuń
  2. Śliczne migawki, niebieskości w każdym połączeniu super wyglądają :)
    Astry uwielbiam, a jeszcze w tym roku nie miałam ich w wazonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agness, ale u Ciebie inne, piekne kwiaty)))
      Buziaki)

      Usuń
  3. Aż spojrzałam na mapę burz - wygląda to u Ciebie wspaniale :)
    Niebieski fajny jest :) Miłego tygodnia, Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wreszcie się pojawiłaś nasza zgubo! ;)
    Asty lubię bardzo, bo kolorowe i długo cieszą oczy.
    Ja również wypatruję na złotą polską :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego podróżowania zatem! A tydzień będzie trudny. Nastawiam się na walkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Kalipso Droga:) Trzymam za Ciebie!! U mnie tez raczej trudne chwile.

      Usuń
  6. Wracaj z nową siłą i nowymi postami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesien bedzie trudna..
      Ale musze byc silna.
      Pozdrawiam cieplo.

      Usuń
  7. Odpoczywaj Kasiu i zwiedzaj, Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, brak mi Ciebie :-) ale czekam na posta z podróży
    Fajnego odpoczynku, uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, juz koncze londynskie wspominki.
      Usciskuje)

      Usuń
  9. Kasiu, życzę udanych wojaży. Twoje niebieskości i astry wyglądają ślicznie, jesienne klimaty zaczynają dominować w otoczeniu.
    Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie i kolorowo u Ciebie:)))udanej podróży:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Londyn w Twoim obiektywie zapowiada się interesująco : ) U mnie astry zaschły, więc tym bardziej ciesze oczy Twoimi. Dziś podniosłam pierwszego kasztana, jesień za drzwiami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze sie nie rozczarujesz:) Takoz pozdrawiam)

      Usuń
  12. Dzięki, tydzień się zaczął ciepłym i słonecznym poniedziałkiem :) Oby tak było do końca tygodnia. Udanych wojaży!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolory, taką jesień lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te niebieskosci dodaja wdzieku kwiatuszkom, sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. O!!!! witaj Katarzynko! rzadko tu bywasz a ja czekam z niecierpliwością na nowe wiadomości i kartki z podróży. U mnie wciąż zielono, Hortensje kwitną i rudbekie. Ale jesień już się czuje. Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. śliczny emaliowany czajniczek z Olkusza. Mam taki czerwony. Świetnie się w nim parzy kawę.

      Usuń
    2. Nasze hortensje szybko zwiedly, slonce je poprzylalalo(

      Dzbaneczki wszelkiej maszci uwielbiam. Emalie olkuska- w szczegolnosci. Buziaki)

      Usuń
  16. Piękny bukiet astrów- podróżniczko, a kolory jesieni mnie zachwycają. Już nie mogę się doczekać pocztówki z Londynu (mam córkę w Anglii) Serdeczności życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłego podróżowania , czekam na fotorelacje. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. W tym roku upały i susza wszystko przyspieszyły. U mnie też astry już cały sierpień kwitły. Pięknej jesieni życzę Tobie i Twoim Gościom :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne barwy. Czekam na relację z podróży.

    OdpowiedzUsuń