wtorek, 20 czerwca 2017

Letnie rozdanie:)

                                                               Zapraszam wszystkich do zabawy:)
                                           Do zdobycia dwie tabliczki jedna do łazienki , druga do kuchni:)
                                                              Paryski magnes i jak zawsze-niespodzianka:)
                                    Chętnych do zabawy, poproszę tylko o umieszczenie banerka, na swoim blogu.
                                                              I oczywiście napisać, kto chętny;)
                            Chcę Wam bardzo podziękować za tyle miłych słów i za Wasze odwiedziny tutaj:)

                                                                  Słoneczniki dla mych gości:)


 







 


















                                                               I banerki:) Dobrej zabawy życzę:)
                                                                     Wyniki ogloszę 4 lipca:)











33 komentarze:

  1. uwielbiam Słoneczniki :D

    chetnie wezmę udział , choć pierwsi nigdy szczęścia nie mają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie;)))) Milo mi, ze bierzesz udziala w rozdaniu. I , ze tu bywasz:) Pozdrawiam goraco(34 stopnie na dworze).

      Usuń
  2. A czy mogę banerek umieścić w kolejnym poście? Nie mogę się dostać na pasek - od dłuższego czasu coś mi się porobiło i nie daję z tym rady. No i te magnesiki..., sama wiesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ze tak!
      zawsze , gdy mi jakis wpadnie w reke(magnesik) mysle o Tobie;)Dziekuje i pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Dzięki wielkie, to i ja się ustawiam. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Miło gościć u Ciebie Kasiu. Staję w kolejce i bardzo gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja sie niesmialo melduje i staje w kolejce :) Banerek juz na moim blogu wisi i dynda. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam zawsze, słoneczniki lubię to też ulubione kwiaty mojej córki, nie staję w kolejce, bo banerka nie umiem powiesić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sloneczniki zawsze mi poprawiaja humor:) Seredcznosci sle Ewuniu, takze dla corki:)

      Usuń
  6. Piękne zdjęcie :) Trzymam kciuki za grających :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też banerka powiesić nie umiem:)))ale życzę dobrej zabawy:))słoneczniki są piękne:))to jedne z moich ulubionych kwiatów:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, dziekuje:) Jak widac, tyle znas lubi te sloneczne kwiaty:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Słoneczniki to są jednak piękne kwiaty. Już wygrałam u Ciebie więc odstępuję miejsce w kolejce.
    Pozdrawiam pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słoneczniki są takie radosne! Z przyjemnością dołączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne słoneczniki :-). I ja staję w kolejce po tabliczki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam słoneczniki a Twoje zdjęcia zawsze mnie zachwycają.
    Z miłą chęcią staje w kolejce po cukiereczki:)
    Banerek już wisi na http://morisonek.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nati, bardzo mi milo:) I dzekuje za cieple slowa:)Serdecznosci:)

      Usuń
  12. Staję w kolejce po szczęśliwy los. Banerek wisi na blogu. W moim ogrodzie też zakwitną słoneczniki, ptaki wysiały w ubiegłym roku : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej słoneczne kwiaty lata- słoneczniki. Ciekawe tabliczki. Ładne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój mąż nienawidzi francuskiego, ale on nie wie co dobre więc ja muszę go do wielu rzeczy przekonywać tak jak i do takich napisów. Dlatego z wielką przyjemnością bawię się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zanotowane:) Niedlugo losowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. The sunflowers are so pretty in your blue vase. Sunflowers are such cheerful flowers, and blue china pieces are my favorite ones of all. Thank you for following us at Red Rose Alley, and now I'm following you as well. It's nice to meet new friends. I look forward to reading more of your wonderful posts.

    ~Sheri

    OdpowiedzUsuń