wtorek, 20 czerwca 2017

Letnie rozdanie:)

                                                               Zapraszam wszystkich do zabawy:)
                                           Do zdobycia dwie tabliczki jedna do łazienki , druga do kuchni:)
                                                              Paryski magnes i jak zawsze-niespodzianka:)
                                    Chętnych do zabawy, poproszę tylko o umieszczenie banerka, na swoim blogu.
                                                              I oczywiście napisać, kto chętny;)
                            Chcę Wam bardzo podziękować za tyle miłych słów i za Wasze odwiedziny tutaj:)

                                                                  Słoneczniki dla mych gości:)


 







 


















                                                               I banerki:) Dobrej zabawy życzę:)
                                                                     Wyniki ogloszę 4 lipca:)











24 komentarze:

  1. uwielbiam Słoneczniki :D

    chetnie wezmę udział , choć pierwsi nigdy szczęścia nie mają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie;)))) Milo mi, ze bierzesz udziala w rozdaniu. I , ze tu bywasz:) Pozdrawiam goraco(34 stopnie na dworze).

      Usuń
  2. A czy mogę banerek umieścić w kolejnym poście? Nie mogę się dostać na pasek - od dłuższego czasu coś mi się porobiło i nie daję z tym rady. No i te magnesiki..., sama wiesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ze tak!
      zawsze , gdy mi jakis wpadnie w reke(magnesik) mysle o Tobie;)Dziekuje i pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Dzięki wielkie, to i ja się ustawiam. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Miło gościć u Ciebie Kasiu. Staję w kolejce i bardzo gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja sie niesmialo melduje i staje w kolejce :) Banerek juz na moim blogu wisi i dynda. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam zawsze, słoneczniki lubię to też ulubione kwiaty mojej córki, nie staję w kolejce, bo banerka nie umiem powiesić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sloneczniki zawsze mi poprawiaja humor:) Seredcznosci sle Ewuniu, takze dla corki:)

      Usuń
  6. Piękne zdjęcie :) Trzymam kciuki za grających :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też banerka powiesić nie umiem:)))ale życzę dobrej zabawy:))słoneczniki są piękne:))to jedne z moich ulubionych kwiatów:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, dziekuje:) Jak widac, tyle znas lubi te sloneczne kwiaty:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Słoneczniki to są jednak piękne kwiaty. Już wygrałam u Ciebie więc odstępuję miejsce w kolejce.
    Pozdrawiam pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słoneczniki są takie radosne! Z przyjemnością dołączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne słoneczniki :-). I ja staję w kolejce po tabliczki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam słoneczniki a Twoje zdjęcia zawsze mnie zachwycają.
    Z miłą chęcią staje w kolejce po cukiereczki:)
    Banerek już wisi na http://morisonek.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nati, bardzo mi milo:) I dzekuje za cieple slowa:)Serdecznosci:)

      Usuń
  12. Staję w kolejce po szczęśliwy los. Banerek wisi na blogu. W moim ogrodzie też zakwitną słoneczniki, ptaki wysiały w ubiegłym roku : )

    OdpowiedzUsuń