czwartek, 20 lutego 2014

Karuzela i kwiaty

                                             Tak mi wiruje.. w glowie, wiec przepraszam, bo
                                                         nie odwiedzam Waszych blogow.
                                                               Czekam az sie zatrzyma;)
                                          Przegladam pisma oogrodnicze ,  marzac o ...migdalku:)
                                       I wracam do moich ogrodowych, wiosennych "przebojow".























                                                                 Milego wieczoru!
                                                          






46 komentarzy:

  1. Oessssu, teraz mnie się w głowie kręci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jak! Moja Mama borykała się całe życie, to był koszmar! Błędnik wywrócili jej chyba a rebours. I nic. W końcu okazało się, że to zwężenie tętnicy szyjnej i wszystko stąd. Weź Ty i do lekarza kłusuj.

      Usuń
    2. Biedna. Ta moja lekarz, to chyba ma juz mnie dosc, bo ciagle cus;)

      Usuń
    3. Może to globus histericus jest? I ona nie ma śmiałości Ci powiedzieć?

      Usuń
    4. Moze;)) Chyba to jednak dobra znajoma-anemia. Wzielam sie za spiruline i jest lepiej;)

      Usuń
  2. Ale za to kolorki piękne nam prezentujesz, prawdziwie wiosenne :)
    Pozdrawiam serdecznie, spokojnego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz, juz floksy prawie gotowe, bedzie rozowo:))
      Dziekuje i pozdrawiam:))

      Usuń
  3. Ja tez dzisiaj przeglądałam i powklejałam zdjęcia kwiatów i nie wierzę ,że mogło tak być i tak będzie latem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz poklusuje do Ciebie:)) Juz za momencik-tak bedzie;))

      Usuń
  4. Mnie też się zakręciło w głowie od widoku Twoich kolorowych kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale u Ciebie dzisiaj kolorowo i pachnąco :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy na 3 i 4 zdjęciu, te różowo-białe cudeńka to tulipany jakieś miniaturowe ? A folety to anemony ? Obłędne są i te i te.
    No, i niech Ci się w głowie już nie kręci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, moze nie miniaturki, ale na pewno mniejsze od normalnych i takie rozlozyste.Niestety na odmianch sie nie znam, kupuje, sadze, jak popadnie:)) Fioletowe iamarantowe-anemony, nasze odkrycie:))
      Na razie sie kreci;)

      Usuń
  7. Wszystkim nam wiruje a tu jeszcze trzeba poczekać:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mnie naprawde wiruje;) Chyba musze sie wybrac do lekarza, choc wcale mi sie nie chce..
      Sciskam Reniu:)

      Usuń
  8. Kawałek tęczy na zimowe niebo. Dzięki. Dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapachniało... :) Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, niech Ci nie wiruje w główce, chyba, że ze szczęścia ;-)
    Anemony cudowne!!! Widzę, że wspaniała z Ciebie ogrodniczka.
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byc moze mam cos z blednikiem, to chyba dobry trop, podpowiedziany przez kumpele. Kierunek: lekarz. A potem to juz wiosna i samo szczescie. Anemony, czyli jak mowila moja corka -cynamony, nasze ulubione!!!
      Dzieki Dorotko i tez sciskam:)

      Usuń
  11. Zdrowia w pięknym ogrodzie, wśród cudownych kwiatów! Do lekarza chyba szybko, co?
    Uwielbiam te niskie floksy! W ogóle floksy wszelakie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano trzeba mi do lekarza.
      Floksy sa takie retro;))

      Usuń
  12. Ja chcę żeby już przyszła wiosna i żebym mogła zacząć grzebać w ogródku, i żeby moja psica mogła się wygrzewać na słoneczku, i ...
    świat wtedy stanie się piękniejszy :)))))
    Kasiu idź do lekarza, nie bagatelizuj problemów z błędnikiem, jeszcze się gdzieś przewrócisz i ... najlepiej idź do lekarza, proooszę!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu, pojde:)
      A u nas juz prawie prawdziwa wiosna, slonce, cieplo, ptaki spiewaja.Wysylam do Ciebie te cieple powiewy:))

      Usuń
  13. I u mnie rozbudziły się ogrodowe tęsknoty.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi Dear,
    how beautiful. All this colours and flowers and the sun! Thank you for sharing the pictures with us.
    All the best
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie to nie ja się kręcę, to zawirował świat :). I nich ten stan trwa jak najdłużej, bo lepiej, że się kręci niż by miało trwać bez ruchu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mo, ale ja tam wole, miec "spokojna glowe";) Taka karuzela, troche mnie wyprowadza z rownowagi;) A cala reszta, niech sie kreci:))

      Usuń
  16. Też mi zawirowało w głowie jak zobaczyłam te piękne kwiaty , wiosna tuż , tuż. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ptaki od switu oglaszaja jej przyjscie;)
      Sciskam;))

      Usuń
  17. Śliczne kwiaty byle do wiosny

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne kolory :) Przypomina mi się wiosna, lato... oby jak najszybciej nastały za oknem !

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu, Twoje anemony są cudne... Wszystkie Twoje kwiaty są prześliczne.
    Och jak ja czekam kiedy w ogrodzie zrobi się tak kolorowo... Dzisiaj zauważyłam, że anemony mają pączki.
    Zaskoczył,y mnie ponieważ w naszym klimacie nie powinny przetrwać zimy.
    Ja ich nie wykopałam jesienią.
    Pozdrawiam Cię bardzo, bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusiu, ja tez ich nie wykopuje. A poniewaz zwykle zimy u nas lagodniejsze, wiec daja rade. W Polsce tegoroczna zima-podobna, wiec tez pewnie i Twoje ancymony przetrwaly bezproblemowo. Jak mawia K. moja znajoma:anemony sa piekne-bo graficzne:))
      Sciskam:))

      Usuń
  20. cudne kolorki,piękne kwiaty,tęsknię już za takimi widokami

    OdpowiedzUsuń