poniedziałek, 16 października 2017

Jesień, jesień to juz resztki lata...

                                                 Śpiewam sobie pod nosem. A czasem głośniej, przy
                                                                  akompaniamencie gitary.
                                   Ech tęskno mi, do górskich rajdów, wieczornych biesiad przy ognisku.




Choć, nie powinnam narzekać, bo miejsce, w którym mieszkam
jest wyjątkowe. Szczególnie o tej porze roku.















Winorośle przebarwiają się cudnie. 




















































To kiedy spotykamy się w Alzacji?:)



 








 
                                  

39 komentarzy:

  1. mamy tę samą paletę kolorów :)
    piękną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mozna naladowac akumulatory przed zima. Buziole:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne miejsce ale jesień gdy jest słoneczna jak dzisiaj to i u mnie zachęca do spacerów i podziwiania jej kolorów. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja, jakis imperatyw pcha mnie na spacery, na wyjscie z domu, magia cieplej jesieni:) Usciski:)

      Usuń
  4. Mogę spotykać się u Ciebie i podziwiać miejsce na zdjęciach. Real niemozliwy, więc chociaż tak. Mieszkasz w pięknym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, a ja mam ciagle nadzieje, na jakis Kurzy Zlot u mnie;)A Alzacja-bajkowa!

      Usuń
  5. Ale mnie zaskoczyłaś swoją jesienią :) Z geografii to miałam chwilową pasję podróżowania palcem po manie ale raczej po Australii i mocna z niej nie jestem i ubzdurało mi się, że Ty gdzieś niżej i dalej ode mnie i masz piękne, wieczne lato :)))))) Dzisiejszy post moje biedne szare komórki zmusił do pomyślenia nad Alzacją :))))))))) Człowiek może nie uczy się przez całe życie ale na pewno odświeża sobie szare komórki :D
    buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, wprawdzie bywa u nas cieplej niz na poludniu Francji,ale jednak blizej nam do wroclawskiej pogody:)Jednak zima tez przyjdzie, ale zwykle obchodzi sie z nami lagodniej, niz kiedys gdy mieszkalismy na Mazowszu. I to jest fajne;) Buziole lecaaa:)

      Usuń
    2. ooo na pewno fajnie, ja sama chciałabym mieć tak fajnie :))))

      Usuń
  6. Przepięknie u Ciebie! Dzis i u mnie zapowiada sie piękny słoneczny dzień więc i spacerek będzie;)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nati, to jak widac, bedzie nas wiecej, na jesiennym spacerze, super:) Serdecznosci:)

      Usuń
  7. Przepiękna winnica :) Wspaniale wyglądają te rzędy przebarwiających się winorośli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze czekamu na jesien, bo wtedy winnice maja duzo wiecej uroku, niz w innych porach. Czasem nawet draznia, bo winiarze wciaz wycinaja kawalki lasu, by zakladac nowe...

      Usuń
  8. Tam jest cudnie, mogłabym tam spędzić całą jesień <3!

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka kolej niestety, ale jest pięknie :-) jesień tez ma swój urok:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma, oj ma;) Moje najpiekniejsze wspomnienia-jesienne:)

      Usuń
  10. Cieszmy się takimi widoki, ładujmy akumulatory. Pięknie u Ciebie, Kasiu.:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Taką jesień to ja lubię. Pytałaś o moje zdrowie, to miłe. Ja niestety nie jestem jeszcze po zabiegu. Czekałam i czekałam na telefon ze szpitala o terminie zabiegu. Jak wreszcie się doczekałam, to byłam przeziębiona i zabieg nie mógł być wykonany. Teraz muszę czekać, aż wszystkie objawy miną i znowu będę czekała :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Giga, wspolczuje tego oczekiwania. Ale pamietam, ze z moim synem bylo podobnie.I z listopada , zrobil sie styczen. Mocno trzymam kciuki!

      Usuń
  12. Pięknie przebarwiają się winnice. Cudny krajobraz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta francuska jesień ale nasza też niczego sobie. Już trzeci dzień ciepełko. Dziś na spacerze szurałam w liściach jak ja to lubię...

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka jesień może być ☺️ ciekawe, jak długo się utrzyma taka pogoda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście miejsce, w którym mieszkasz jest wyjątkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urzeka mnie ten porządek i czystość, jeśli nawet to ruina :)
    Pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. W takie słoneczne, aczkolwiek już jesienne dni, człowiek nabiera ochoty, by wyjść choć na chwilę z domu i zaczerpnąć świeżego powietrza. Czerwienie zaczynają dominować wśród roślinności. I ta piękna jesień zawitała również do Ciebie:) Dzięki Twoim zdjęciom mam wrażenie, że już znajduję się w Alzacji:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Autumn is really beautiful around your area. The trees are displaying all the pretty colors of oranges, reds, and golds. Your pictures are wonderful. Enjoy this glorious season. It's my favorite one. : )

    ~Sheri

    OdpowiedzUsuń
  19. Słoneczna jesień to wspaniała paleta barw:)))ślicznie u Ciebie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesienne barwy, przepięknie wyglądają na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak to kiedy się spotykamy w Alzacji? Ja to mam czas chociażby jutro :). W raju mieszkasz Moja Droga, tyle Ci powiem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful autumn photos, it is the best season.
    Amalia
    xo

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne widoki, inne niż u nas - winnice.. - chętnie bym tam pospacerowała - pozdrawiam Kasiu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Kasiu,
    w odpowiedzi na Twoje pytanie: wszystkie rzeczy jakie mam do sprzedania możesz zobaczyć pod tym linkiem: http://srebrnaagrafka.pl/sklep/aga2201 ,mam jeszcze sporo choinek ,takich na pieńkach,ale nie wiem kiedy uda mi się je wszystkie sfotografować i wystawić,gdybyś chciała,to mogę zrobić takie zbiorcze zdjęcie,żebyś mogła zobaczyć.
    Pozdrawiam,
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest ślicznie i prawda, że to wyjątkowe miejsce. Gdybym była młodsza...szkoda, że wtedy nie miałam/mieliśmy odwagi. Bardzo ponuro u nas i w pogodzie i no, wiesz...

    OdpowiedzUsuń
  26. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń