piątek, 30 stycznia 2015

"Co się tyczy

                                                                                   jaśnie pana tulipana,
                                                                  To tulipan udowadnia w sposób śliczny,
                                                                Że cebulka urok ma nie tylko podsmażana,
                                                           Ale również kryje w sobie wielki walor estetyczny."
                                                          
                                                             Lubię twórczość Ludwika Jerzego Kerna. Bardzo.
                                                                            Zwłaszcza przygody Ferdynanda.
                                                            Przed wizytą u dentysty, dla dodania sobie animuszu
                                                                   nucę sobie czasem piosenkę o panu Jarząbku.
                                                                                               Znacie?
                                                                    
                                                     https://jarmila09.wordpress.com/2010/10/07/ferdynand-wspanialy/



                                                                                 Tulipany  z walorem;)















                                      Post mi wyszedł , jakiś taki, "od czapy",  a tymczasem chciałam się
                                                        pochwalić zasłonami, tymi co je widać w tle.
                          Udało mi się nareszcie zakupić materiał we wzór Toile de Jouy. W rozsądnej cenie.
                                                               Chwilka przy maszynie do szycia i są!
                                                  
                                                         Dzbanuszek , wyszperany na klamotach.
                                                                 Drobiazg-a bardzo mnie ucieszył.
                                                                        Koloruję sobie styczeń...
                                                            
 

















                                                                   
                                                                              Dobrej nocy!



65 komentarzy:

  1. Pięknie kolorujesz:))) Pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
  2. O zasłonkach miałam napisać, bo je zauważyłam. Kwiatki w wazonie i na dzbanuszku śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Giga, spotrzegawcza jestes:) Wcale mnie to dziwi u kogos, kto robi tak piekne foty! Serdecznosci:)

      Usuń
  3. Śliczny ten dzbanuszek, uwielbiam ten kształt! Zasłony wspaniałe, choć mało je widać,,, zazdraszczam oj zazdraszczam ;)))
    Jako dziecię byłam wielbicielką zagorzałą Ferdynanda :))
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ferdynanda czytalam w te i nazad. Bajka, nie-bajka. Bo wszystko sie moglo zadrzyc, oprocz psa w garniturze:) Zreszta, kto wie..;))
      Zoseinko, zaslonom chcialabym jeszcze doszyc tasmy marszczace, wtedy pokaze w calosci:) Buziaki.

      Usuń
  4. Zaslone pokaz jeszcze raz, ciekawa jej jestem a tak pozostaje w domyslach. W Polsce tez mnostwo juz tulipanow w kwiaciarniach, bede musiala tez sobie pokolorowac mieszkanie, na razie koloruja mi hiacynty...buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grazynko, powiesilam je, ale po praniu chcialabym je jeszcze wykonczyc przy pomocy tasmy marszczacej, wtedy na pewno pokaze. Hiacynty tez byly,ale troche im za cieplo jednak w naszym domu. za szybko przekwitaja..
      Usciskuje:)

      Usuń
  5. Piękne te Twoje nabytki :) Trzeba sobie ponure dni podkolorować, nie da się ukryć ;)
    Biedny ten pan Jarząbek i jego ząbek ..... kiedyś częściej wyrywano, teraz dentyści "bawią się" w leczenie i dobrze ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pociesza mnie, ze jeszcze nie ostatni , ten moj zabek;)
      Strasznie malo slonca tej zimy. Lubie, gdy jest mroz, wysokie cisnienie i slonce. Takie zero, jeden na minusie, chlapa-mnie wykancza.

      Usuń
  6. U mnie też już zawitały pierwsze kwiaty wiosenne na stole.Dzbanki cudne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario, kocham do Ciebie wpadac. Nawet jesli nie publikujesz nic nowego, to sobie zagladam do Twego pieknego, cieplego domu, w ktorym zaawsze sa kwiaty:)
      Serdecznosci:)

      Usuń
  7. Zasłonki pod kolor mojej sypialni, delikatny wzór, podobają mi się :) A żółty kolor zostawiam na marzec, teraz jeszcze u mnie niebiesko-fioletowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha! Od razu wypatrzyłam zasłonki! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja zasłonek nie zauważyłam, za to dzbanuszki oba wpadły mi w oko. Cudne. Lubię tulipany, one tak pięknie tańczą w wazonach, zawsze podnoszą główki do góry. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I rosna na dodatek w tych wazonach, trzeba im koncowki obcinac. Buziaki:)

      Usuń
  10. Kochana, u Ciebie to już wiosna a nie styczeń! Zasłonki śliczne, takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne tulipany, a zasłony jeszcze piękniejsze, też bardzo lubię te wzory, a Twoje są bardzo subtelne.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Wzor, taki nie narzucajacy sie, w moim domu, duzo drobiazgow, wiec nie tworzy sie wizualny chaos.
      Dziekuje i pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Paczaj, "przydymiłaś" zasłonki, a i tak od razu je przyuważyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bos Ty Artystka:) Ten drugi plan zawsze dostrzezesz:)

      Usuń
  13. Aż się chce wiosny, przywołuj , przywołuj :-)
    Dzbanki takie bardzo lubię, zasłony tez by mi pasowały, wiem już nawet gdzie :-)
    Dobrego weekendu Kasieńko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz sie nie moglam tych zaslon doczekac, kilka lat ich szukalam. A u Ciebie gdzie by pasowaly bom ciekawa?
      Tobie tez udanego weekendu!

      Usuń
  14. Widać :) marzą mi się podobne
    Tulipany...... wiosennie się zrobiło
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Pasowalyby do Twoich retro-klimatow:) Serdecznosci:)

      Usuń
  15. z walorami kwiatów nie dyskutuję. Nie wyobrażam sobie życia bez nich! Klamotowe zdobycze cudne! Ja tez sie pochwalę upolowanymi kalmotami jak tylko zrobię im ładne zdjęcia w sobotę. Zasłonki boskie. Ja szukam takiego materiału ale na kremowym tle czerwony wzór. Ceny sa u nas powalające. Liczę może na zdobyć z "ciuchlandu" Pozdrowienia z 38 piętra wieżowca przesyłam. Dzis piękny widok na Warszawę bo troszkę błękitu na niebie i mało chmur. A za 2 godzinki będę juz spacerować wiejska droga do domku i witać weekend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche Ci tego widoki zazdroszcze:) Moge poszukac dla Ciebie podobnego materialu. napisz na pw.
      Pieknych spacerow Ewuniu!

      Usuń
  16. Szczególnie na drugim zdjęciu widać,że nakierowujesz nas na zasłonki :) Bardzo Ci one pasują do Twoich niebieskości ! I marzenie Ci się spełniło ! Spełniające marzenia to najlepszy poprawiacz nastroju ! A tulipanki uwielbiam. I w wazonie i w ogródku. Wsypuję do wazonu troszkę cukru, to tak długo stoją, że aż zasychają. Wiosny chce się ! U mnie dziś całkiem wiosenna pogoda. I światło takie wiosenne. Zupełnie, jak przed Wielkanocą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czlowiek sie cieszy z takich glupotek:) Zaslonki sobie powiesi, kfiatki w wazonie postawi:) A wiesz, ze te ogrodkowe tulipany, to juz wylazly? Po sie tak spiesza?
      A tego swiatla, jak na lekarstwo. Promyk slonca do zdjecia zlapalam, a potem zaczelo lac. Dzis dla odmiany sniezy. Tak wole:)
      Usciski!

      Usuń
  17. Fajny blog, będę wpadać. Pozdrawiam i życzę nie kiereszowania kolan na nartach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze nic sie nam nie przydarzy:) dzieki za wizyte i komentarz Aniu:)

      Usuń
  18. Tulipany zawsze przypominają mi o wiośnie:)))dzbanuszek w kwiatuszki jest cudny:))piękne zasłonki:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  19. hahah no jeśli post miał się tyczyć zasłonki to dobrze, że o tym wspomniałaś :)
    Myślę, że są zasłonki owe są bardzo ładne :)
    Tulipanki i gerbery widzę bardzo wyrażnie i bardzo ale to bardzo podobają się ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiosną powiało Kasiu u Ciebie :)) Pozdrawiam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi my dear,
    I have to buy yellow tulips next! They bring the sunshine in the room. Beautiful! Oh, yes - today I got snow - 40cm!
    All my best and a happy time
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG 40 cm-amaizng! But in Alsace is also snowig .
      Greetings fro France:)

      Usuń
  22. Piękne zasłony i śliczny garnuszek . Wiesz Kasiu ,że ja też kocham się w tych zimnych błękitach. Tulipany żółte pięknie współgrają. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Marysiu, wiem:) I pieknie u Cebie wygladaja!
      Usciski:)

      Usuń
  23. Zauważyłam te zasłonki od razu, bo taki motyw bardzo lubię i czytam czytam, co o tych tulipanach z pierwszego planu będzie, Kasiu ale zmyłka Ci się udała :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Honoratko chcialam jeszcze slimaczki do sesji dolozyc, ale zaszlo slonce..
      Nastepnym razem. Buziaki.

      Usuń
  24. Uwielbiam tulipany a dzbanek piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten w kropy-to nparawde staroc. Tym bardziej go lubie:)

      Usuń
  25. slicznie jak zawsze, a tego dzbanuszka w groszki to Ci normalnie zazdraszczam :P ja jakos zima do kwiatow cietych przekonac sie nie moge, skostniala jakas jestem chyba ;) u mnie nadal hiacynty stoja i sie rozwijaja, i zawiedziona jestem bo nie pachna ani troche!! oszukane po prostu!!! A zaslony pierwsza liga!! bardzo u Ciebie lubie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja, dzieki za cieple slowa:) Jak to, hiacynty nie pachna?? Pewnie, ze oszukane;)

      Usuń
    2. nie wiedziałam co mówię... pachna :))) sprawdzilam dzisiaj :D

      Usuń
  26. Tulipany uwielbiam bo to symbol wiosny. Dzbanuszek prześliczny. Wazonik też.
    Ja też zauważyłam zasłony. Świetne.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. "Góra " już wyraziła wszystkie zachwyty. Ja się z ochotą przyłączam:):)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam Kerna i kocham tulipany :D Widzę, że u Ciebie już prawdziwa wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzbanuszek ma cudne uszko i ogromnie mi się podoba jego kształt i wzorek kwiatowy :) Sama bym nie przeszła obojętnie obok niego :D

      Usuń
    2. Wiosna, choc za oknem snieg. O widzisz, mnie sie tez uszko szalenie spodobalo:) Buziole:)

      Usuń
  29. Piękne nabytki Kasiu :) Dzbanuszek ma śliczną formę i jest taki radosny !
    Kolorki iście wiosenne ,a tego najbardziej nam teraz potrzeba, kolorów i słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie bede pierwsza, ktora zauwazyla piekne zaslony z Toile de Jouy. Mam wielka slabosc do tego materialu.

    OdpowiedzUsuń